Svatko tko se našao na ovome blogu i vraca se na njega s vremenom ce trebati procitati postove koji se nalaze na ovome linku

Ponovni početak! 4. puta

ponedjeljak, 12.11.2007.

Evo ga! Još jedan

Potaknut naglim napadom depresije i neizdrživom željom za pisanjem odlucio sam da cu malo preurediti ovaj svoj kut interneta.

Depresija je prouzrocena samocom i ovim krajnje psihicki teskim poslom kojega obavljam.
E, da. Dajem otkaz! najvjerojatnije cu ga predati tamo 11.12.2007. Ako sve bude onako kako sam ja zamislio otkazni rok bi mi mogel završiti i prije Silvestrova. To bi cak bilo super jer me Jug pitao jesam li voljan raditi za docek? Hell yah!

Isto tako sam odlucio ukloniti postove sa ovoga svoga bloga i prebaciti ih na moj stari blog. Sve vam je linkano u boxu. U zadnjih par dana sam objavio par postova koji su bili više puta editirani, neki cak i izbrisani na zahtjev osoba o kojima se je radilo.
Blog na koji sam preselio stare stvari ce biti updejtan i sa novim postovima, pricama manje više. Odlucio sam svoj dar (ako ga uopce ima) za tragediju i dramu pretociti u nesto sto ce i netko drugi moci vidjeti! Planiram isto napisati neku pricu o Paganskim Bogovima gdje cu dosta razvezati radnju sa Jaga Babom (stara je do jaja).

Vracam se kuci. U Knin. Prihvacam sve poslove koji mi se ponude. Volio bih ponovno biti konobar. Tražim stan u najam.

Zaljubljen sam! U 3 osobe.
Jednu nesmijem imenovati zbog, pa ajmo reci i nje i sebe.

Druga je jedna jako simpaticna curica za koju je F.ova cmajka rekla kako nema ni sisa ni guzica! Pa sto onda gospodjo. Jeste li vidjeli smješak koji ima? Nedefiniranu boju njenih usana i prekrasne oci koje kao da mjenjaju boju iz zelene u smedju i obratno. Između ostaloga cini mi se da je ta osoba trenutno najvažnija za mene (poslje moje Cice i Jadre)

A treca je osoba Alan Ricman! Seljacinama koji nemaju pojma tko je on; Glumac koji je utjelovio lik Severusa Snapea u Harry PotterTM filmovima

Pozdrav Djudji, F-ovoj cmajki (nadam se da zna neletjeti na ovaj moj dio internete još uvijek) i mojoj Jospi aka duck (znaš da te volim) i mojoj Asicran

Dan!

- 04:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>