Boris

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Svasta ponesto...

Linkovi
Blog.hr
Hardware.no
Internet Monitor

Free Web Page Hit Counters
Web Counter


free web stats

22.06.2004., utorak

DISCLAIMER

Ne zamjerite mi...
...sto sam nepismen,
...sto ne stavljam zarez na prava mjesta,
...sto ponekad/cesto koristim rijeci nasih nam "dragih" susjeda/komsija,
...sto vam se ne svidja o cemu pisem
...sto nisam to sto mislite da jesam
...sto jesam to sto mislite da nisam
...sto lupam gluposti :)
...itd

Blog je licna stvar i kome se ne svidja nacin na koji pisem, ne mora ni da ga cita.

By the way, rodjen sam i zivio sam u HR najveci dio mog zivota gdje sam zavrsio osnovnu skolu, a tada je zvanicni jezik bio hrvatskosrpski/srpskohrvatski. Dalje skolovanje sam nastavio u Bosni, a kasnije i u Srbiji. E sad, mozete si misliti kakva je mjesavina jezika u mojoj glavi.
U posljenjih 7-8 godina sam u Hrvatskoj bio samo 3-4 puta, tako da mi najnovije rijeci i izrazi i nisu bas nesto poznati.
Trenutno sam u Norveskoj, a nadam se da cu ovdje i ostati.

- 14:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>