drago boric

petak, 10.07.2009.

Marko"Smrt je majstor iz Srbije i Crne Gore"Vesovic-KOJI OD SARAJLIJA U DOBA OPSADE NIJE

bio toreador koga su rogovi bika
za dlaku promasili?

Vracam se s Cengic vile u drustvu
Coveka Do Kalobaga.DA NISAM SRBIN,veli,
HTIO BIH BITI SRBIN.A ja velicam Psihijatora.
Te kako krike svojih zrtava slusa
kao ja kapanje rose!Te kako mu se u nozu
Ogleda Danica zvijezda.Plus Sedam Vlasica.
A kad ga osmotris,velim,onako naocitog,
sa onom kosurdom,samsonovskom,
sam ti se otme usklik:Blago narodu koga
ta ljucka vila istrebljuje!

Covek do Vilovitice gleda me kao da sam
na konju ujahao u Zicu.Ili u Studenicu.
A poplavio kao da mu je munja
iznutra lice obasjala.

Na Grbavici,velim dalje,sad veje
srpski narodni sneg.Svaka pahulja,pod mikroskopom,
krst je s cetiri ocila.Uto ljuljne granata.
Zena kraj nas je vrisnula:POGODI ME!
Onda se sasulja na plocnik ko peskir niz tarabu.
Sjurili smo se u prvi haustor.

Pipam se po krstima,kao po tudjim:
Zar sam jos u komadu?Koje me nosaju vile,
vec jedanaesti mjesec,kroz ovu kasapnicu?
Onda stadoh mastati naglas kako cemo
Psihijatora,kad ovaj rat okonca,
OBJESITI O UZE DOK NE NASTUPI SMRT.

Covek Do Kalovca gleda me zgranuto
ko da sam Andjela iz Mileseve
polikolorom prekrecio.I munjom plavom
lice mu iznutra obasjano.A STO TI MRZIS SRBE?
Ovaj,mislim se,ima dzepni
sat na cijem poklopcu je
grupni fotos SRBALJA SVIH I SVUDA.

Varas se,prijasko.Srbi su narod i po.
Ali me zanima:koji je najmanji broj
ljudi koje si obavezan da smaknes
kako bi postao bronzana bista na koju
ptice odlazu izmet?
(Marko Vesovic-"POLJSKA KONJICA")

- 00:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi