drago boric

ponedjeljak, 06.07.2009.

Dragic Bulatovic,potporucnik rezervnog sastava bivse JNA-NE SMIJEM RECI IME TOG COVJEKA JER BI ME LIKVIDIRALA VOJNA TAJNA SLUZBA!

DRAGIC BULATOVIC,NEZGODAN SVJEDOK RATA

Bulatovic se,nakon naredbe da bude koordinator dobrovoljaca,obratio licno u Generalstab generalima Zivoti Panicu i Ljubomiru Domazetovicu.Njihov odgovor koji je tad potpisao Domazetovic,opet sa naznakom"strogo povjerljivo-vojna tajna",tvrdi Bulatovic,ponistio je Djokicevu odnosno Strugarevu naredbu."OTKUDA NACELNIK STABA PODGORICKOG KORPUSA NE ZNA ZA ZABRANU SLANJA DOBROVOLJACA.
DOBROVOLJCI SU ZABRANJENI",pise u tom dokumentu koji je oznacen brojem VP 29/39 br 4-33 od 12.maja '92.Taj odgovor general Djokic smatra neozbiljnim.
"Znam da je taj Bulatovic petljao nesto sa onim generalom u Beogradu,koji me je,kao,pitao,da li je moguce da ja ne znam da je zabranjeno prikupljati dobrovoljce!Mi to nismo morali da znamo,bilo je potrebno da ih prikupljamo,
pa smo ih prikupljali",ljuti se Djokic."I bez ruke su nam se javljali ljudi,a on sada prica tako.Nije lepo,ali sta cemo?Sada,ako taj Bulatovic ima primjedbu sto je kao vojno nesposoban bio u vojsci,neka trazi prava,ja mu ne mogu pomoci",savjetuje on.
Cinjenicu o postojanju dobrovoljackih jedinica koje su regrutovane u Bijelom Polju,Kolasinu i Mojkovcu,ali i u drugim gradovima Crne Gore zaista je tesko osporavati."SVI ZNAMO DA SU ONE FORMIRANE,A JA SAM ODBIO DA UCESTVUJEM U TOM POSLU.VAZNIJE MI JE OD DUGA VOJSKE PREMA MENI DA DOKAZEM DA SA TIM PRLJAVIM POSLOM NISAM IMAO NIKAKVE VEZE",kaze Bulatovic,dodajuci da je sa svojim slucajem pored haskih istrazitelja upoznao i Fond za humanitarno pravo i Natasu Kandic i ambasadora OEBS-a Mauricija Masarija.

- 01:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi