drago boric

ponedjeljak, 06.07.2009.

Edo Maajka-MATER VAM JEBEM!

MARKO VESOVIC-POLJSKA KONJICA

Na izlasku iz POLJSKE KONJICE kaze se:"sad se u ravnodusnosti tudjeg naroda odmaram od prevelike ljubavi koju je moj narod odvajkada gajio prema meni".Ovi stihovi ocigledno su ironicni,jer sam od crnogorskog naroda,otkako znam za se,dobijao jedino po ledjima.Ali je tacno i da sintagma"tudj narod"
signalizuje da se u miru zauvijek razvrglo negdasnje bratstvo opkoljenih ocajnika.
Ipak,bojim se da ce mi se,do smti,prividjati Duh tog bratstva,nastalog u srpskom obrucu,a ja cu mu se,kad god mi se javi,kao Hamlet zaklinjati:"Dokle pamecenje u smucenoj glavi mi stoluje,moj siroti Duse,sjecacu se tebe."Da pomenem tek jedan od stotinu razloga.U ratu su me proglasili Alijinim.Kto?Pa isti oni Srbi koje je cijela planeta zvala Karadzicevim.Prepustam citaocu nek sam zakljuci je li,vo vremja ono,bilo casnije biti Istrebljivacev,ili Alijin?A ja znam sto znam:za vrijeme opsade Sarajeva vise sam bio SVOJ nego ikad prije.Tome u prilog govori i ova knjiga.Koja je,uzgred receno,napisana na mojim maternjim jezicima.

- 00:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi