drago boric

petak, 03.07.2009.

Dragic Bulatovic,potporucnik rezervnog sastava bivse JNA-NE SMIJEM RECI IME TOG COVJEKA JER BI ME LIKVIDIRALA VOJNA TAJNA SLUZBA!

DRAGIC BULATOVIC,NEZGODAN SVJEDOK RATA

Dragica Bulatovica se ne sjeca ni njegov ratni komandant Sima Kricak.
"Ja sam bio komandant kasarne pa sam samim tim komandant svima koji su boravili u njoj.Voljan sam da pomognem tom covjeku,ali moram imati blize informacije.On je,sudeci po dokumentima koje prezentuje,bio u nekoj takozvanoj pristabskoj jedinici",kaze general Kricak.I dodaje:"U kasarni su bili i dobrovoljci,
mi sa njima nismo imali nikakve veze.Mi smo im samo pruzali logisticku pomoc,
davali im uniforme i puske.U svakom slucaju,ako je bio tamo,on mora da postoji u nekoj evidenciji."
U odjeljenju odbrane u Bijelom Polju kazu da nijesu ovlasteni da daju nikakve informacije,i da za to u Podgorici postoji nadlezna sluzba.U Komandi Podgorickog korpusa nije jednostavno dobiti odgovor na pitanje da li je Dragic Bulatovic bio u rezervnom sastavu JNA,tvrde u Informativnoj sluzbi."Vise bi kostalo pretrazivanje arhiva,nego tih jedanaest plata koje navodno potrazuje",
kazu iz te sluzbe,uz napomenu da bi se za to morao podnijeti pismeni zahtjev.

- 02:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi