drago boric

petak, 03.07.2009.

Marko"Smrt je majstor iz Srbije i Crne Gore"Vesovic-NJEMACKOM NOVINARU

JER KO IZ DUSE MRZI ZLO,
IZ ZAVICAJA CE GA ONO POTJERATI.
Avgust fon Platen

Ne.Ne mrzim ih.Pogotovo ne Crnogorce.
Ima taj narod i vrlina:rodili su,recimo,mene.
Jest,Gete veli:NEMA ZLOCINA
O KOJEM SAM U NOVINAMA
CITAO A DA GA I JA LICNO NE BIH MOGAO POCINITI.
Jeste,jedva je korak izmedju
obicnog covjeka i zlocinca.
Ali ne vazi obrnuto:izmedju zlocinca i obicnog
covjeka lezi-Tihi okean.Cak bih rekao da ne idu
u istu vrstu zivotinjsku.

Ne mrzim Njih.No Zlo njihovo!

Sad su,svi oni,od mene budniji stotinu puta.
Kao ribe u okeanu.I u paklu su isto tako
svi milionima godina budni.Bozesacuvaj,
ne tvrdim da sam i po cem od njih bio bolji.
Jedino nisam podlegao
toj specijalnoj vrsti kuge
od koje sam u roditeljskoj kuci cijepljen.
Sada sam od njih stoput bolji.Sada s ponosom
svojima bliznjim pokazujem u nogavici
rupu od metka snajperskoga.I u cemu je
ljudski zadatak ako ne u svakodnevnom
savladavanju Velikog Gada
pod nasom kozom?

Jest,oni su se iznapijali krvave Drine
i udarili u manit vjetar.Sada nas dijeli
ambis dubok kao more kod Filipina.
Ili,ako vise volite,izmedju nas su Himalaji
onkraj kojih
ne zna se je li zadusnije srusiti dzamiju
il dici crkvu.I nema takvog rukopisa
koji nece na njinoj vatri izgorjeti.
Sad su svi oni nepismeni:potpisuju se palcevima
u krv covjecju umocenim.I gledaju nas
kao lutke iz kojih,kad ih probusi kursum,
curi crvena piljevina.A rijeci im krute kao
da su iznutra armirane
zeljeznim sipkama od kojih se
prave resetke za tamnicu.Vjerovatno onu u Hagu.
Jeste,jeste,vladanje sobom meni je preslo
u naviku,kako bi rekao Mesin Dervis.
Slavice,molim te-objasni mu.
(Marko Vesovic-"POLJSKA KONJICA")

- 00:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi