drago boric

četvrtak, 02.07.2009.

Dragic Bulatovic,potporucnik rezervnog sastava bivse JNA-NE SMIJEM RECI IME TOG COVJEKA JER BI ME LIKVIDIRALA VOJNA TAJNA SLUZBA!

DRAGIC BULATOVIC,NEZGODAN SVJEDOK RATA

U jednom od tih dokumenata,sa naznakom"vojna tajna-strogo poverljivo",od 12.V '92,tada potpukovnik Bozidar Djukic izdaje naredjenje o"FORMIRANJU DOBROVOLJACKIH JEDINICA NA PODRUCJU VO BIJELO POLJE"Uz uputstvo ko i na koji nacin moze postati dobrovoljac na teritoriji opstina Bijelo Polje,Mojkovac i Kolasin,kaze se i da se"za koordinatora pri formiranju odredjuje Bulatovic Dragic,a strucnu pomoc pruzice mu Uprava Vojnog odseka Bijelo Polje".
"Ja jesam potpisao taj dokument i to kao zamenik komandanta a naredjenje sam dobio'odozgo'.Sta je Bulatovic dalje uradio,ja ne znam,a pogotovo mi nije jasno sta sada nakon toliko godina trazi",pita se sada general Bozidar Djukic."Za sve poslove regrutovanja tada je bio zaduzen Novak Klisic,on je sada penzioner u Podgorici,i ja sam o tome razgovarao sa njim,ali ga se ni on ne sjeca.Ja znam da smo mi sve obaveze prema vojnicima redovno i na licu mjesta izmirivali",
tvrdi Djokic,koji se takodje ne sjeca da je u svom okruzenju vidjao Bulatovica.

- 01:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi