drago boric

srijeda, 01.07.2009.

Cedo Vracar,dobrovoljac na Dubrovackom ratistu i bivsi poslanik Kilibardine Narodne stranke-MOJE RATNO ISKUSTVO

Vozio sam sanitetski auto-nijesam bio na prvoj borbenoj liniji,mada ja uvijek kazem da te prve borbene linije nije ni bilo.Jer,ne znam s kim smo mogli ratovati-onako sa nekim nevidljivim borcima ILI SA ONIM BABAMA HERCEGOVACKIM I NEKIM STARIM LJUDIMA KOJI SU OSTALI DA POKUSAJU SACUVATI SVOJE KUCE I IMANJA.
To je jedna ruzna stranica crnogorske istorije,jer Crnogorci nikad nijesu bili osvajaci.Mi smo uvijek vodili neke odbrambene ratove.Dozivio sam veliko razocarenje kad su u pitanju ljudi i njihovo ponasanje u ratnim okolnostima
.Vjerujte mi,bio sam iznenadjen bas od nekih ljudi za koje sam mislio da su razumni ljudi,da su hrabri ljudi.Nijesu se takvi pokazali.
Ljude koje sam u civilu poznavao kao hrabre,tamo su se pokazali kako velike kukavice.KUKAVICE ZATO STO SU POSEGLI DA SE OSVETE I DA UBIJU BABU ILI DJEDA,ILI NEKU ZIVOTINJU.DESAVALO SE DA COVJEK UBIJE MACKU I KAZE-"TO JE USTASKA MACKA".

- 01:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi