drago boric

srijeda, 01.07.2009.

Marko"Smrt je majstor iz Srbije i Crne Gore"Vesovic-DJENERAL GVERO

vraca se s Djoginog velicanstvenog pogreba
Nad otvorenim grobom cijelo Srpstvo je
plakalo kao streha
Nezaboravno je tuzila Djoginica:A JE LI MI
SAM UPAO ILI MI GA NEKO GURNU?
Nasto je djeneral ko maksum zaridao:
od suza sto ih je za Djogom prolio
mogao bi se nov Djogo saliti

Djeneral Gvero s glavom kao kamen
koji,kad bi se okrecio,bio bi idealan za ispisivanje
Titinih imena po brdima

Djeneral Gvero strojevim korakom
ulazi u crkvu salutira pred raspetim Hristom
i s prstima na stitniku djeneralske sapke
u stavu mirno slusa liturgiju
a ne skida oci s prednjepomenutog

Potom drzi propovijed,glasom od kojega
moral pastve postaje stabilan
ko svicarski franak.NAMA JE,grmi Gvero,
DIREKTIVA!NAMA JE DIREKTIVA OD SVETOGA SAVE!
KONACNO SU SRBI DOSLI TOBE!

Iz njegovih usta rijec Srbin zvuci
kao dr ispred necijeg imena
jer ako si imao srece da se rodis
u vidu Srbina-to je kao da si
jos u majci odbranio tezu na Sorboni

Uvjerava Srbe da im je u ruci
ne kama nego Titina stafeta
I da bi suncu bilo ispod casti grijati odozgo
kad dolje ne bi postojao Srbin
danas GLAVNI JUNAK SVJETSKE ISTORIJE

Da je Stihoklepac,kao Predsjenbik
mnogo dozivotniji od Josipa Broza
i da sudove o Vozdu donose
iskljucivo sklopljenih kapaka
Jer je Stihoklepac-bocica s parfemom
cija se kakvoca najbolje osjeti
kad zatvoris oci.

Ocinski blago savjetuje Srblje
da jedino sebi ne oproste nista
a svojim zrtvama da oproste sve

A poturicu Vesevica Marka kad nam pane saka
imacu tu cast da ga ja licno
ja svojerucno,ja kao Milan Gvero,
likvidiram iz svoga licnoga,
razume se,naoruzanja.
(Marko Vesovic-"POLJSKA KONJICA")

- 00:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi