drago boric

ponedjeljak, 23.02.2009.

Goran Markovic-TURNEJA

...-Znate sta sam ja otkrio ovde,na terenu,medju borcima?
-Ne.
-Sta?
-Da mi ne mozemo da izgubimo ovaj rat.A znate zasto?
-Ne znam.
-Zato sto je sa nama Bog.Ceo svet,Amerika,Nemacka,Francuska,svi su se zaverili protiv nas,samo on nije.On je sve vreme na nasoj strani.
-Ozbiljno?!Jel mozete to malo detaljnije da nam objasnite?
-Lale...
-Ne,pusti me Misko,ovo me vrlo zanima.Kako je moguce da je ceo svet protiv nas,samo nas voli jedino Bog?
-To je vrlo jednostavno mladicu.Srbi su SVETI NAROD.
-Sta su Srbi?
-Sveti narod koji je Bozijom voljom naselio ove krajeve.
-Srbi su ogranak Slovena koji su naselili ove krajeve...
-Ne,Misko duso,to je netacno.Pre svega,SRBI NISU SLOVENI.
-Nego ko su?
-Dozvoli da ti objasnim.SORA na sanskritu znaci NEBO,NEBESKI SVOD.SORABI,sto je anticko ime za Srbe,su ocigledno na nasu planetu dosli sa nekog drugog mesta.Ne zna se tacno odakle ali je jasno da su ovde poslati sa POSEBNIM POSLANSTVOM.
-Ne verujes valjda Ljubicu u to sto govoris?
-Nego sta nego verujem.TO SE JAKO DUGO KRILO...
-Mirna,Sonja!
-Naravno,CIA je odmah obavestena o nalazima naucnika koji su na rusevinama Mikene pronasli dokaze...
-Cekaj,da li si ti covece normalan!?Ili svi vi koji serete o Srbima kao nebeskom narodu su u stvari takvi gadovi da to radite iskljucivo zbog para!
-Mladicu,molim vas,mene nemojte da dovodite ni u kakvu vezu sa novcem.Ja svoj narod volim iz dubine duse...
-...Ma vi ste i napravili ovaj rat,idioti jedni!Vi koji zaludjujete narod vasim nacistickim sranjima!Vi terate hiljade,
desetine hiljada mladih ljudi u smrt,zaradjujete na tome i sto je najgore od svega,vi verujete u ta sranja,al` zato sedite u vasim toplim domovima ili u najboljem slucaju u nekoj debeloj zaledjini dok mladici nestaju sa lica zemlje,
djubrad jedna fasisticka,mamu ti jebem!
-Mladicu,kako se vi to ponasate?
-Kako se ja ponasam?Pa kako se ti ponasas!?Jebem ti mater,bre,djubre jedno fasisticko!...

- 15:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi