drago boric

četvrtak, 12.02.2009.

Dobrica Cosic,pisac,akademik SANU,"otac nacije"&OTROV-GRESIS,TO SU SJAJNI LJUDI,JA NE MOGU NAZAD.JA SAM MNOGO U TO ULOZIO.

LATINKA PEROVIC-SNAGA LICNE ODGOVORNOSTI
Razgovarala:Olivera Milosavljevic

...Svako bi rekao da su Srbi bili zrtva,i u Prvom i u Drugom svetskom ratu,ali,oni su zrtva i nekih zabluda,i svojih politickih vodja i svojih politickih izbora,i odsustva rasprava,i nesporazuma.Kako da objasnite jedan narod za koji smatrate da je najveca zrtva za dva veka svoje novije istorije,a koji je,zapravo,dosao u sukob sa svim svojim susedima?!To su,ipak,neka kljucna pitanja za coveka koji ima tu intelektualnu ulogu.Ja mislim da Dobrica Cosic nikada ne moze od toga da odustane,to je nacin misljenja,kako on vidi stvari.Mi smo razgovarali vrlo davno,poslednji put kad je umro profesor Veljko Korac pocetkom devedesetih.Nasli smo se na pogrebu,izdvojili se,skoro je bilo nepristojno,ceo sat smo razgovarali.On je predlozio da negde sednemo,ja sam rekla:"Vrlo rado,ali danas biraju direktora u mom Institutu i nije moguce da ja,posebno u situaciji u kojoj sam,ne prisustvujem,ali moze neki drugi put."
On me je tad pitao kako meni to izgleda.Rekla sam:"Mislim da je katastrofa sto se Srbi van Srbije dovode u sukob sa narodima s kojima dele istoriju,teritoriju,sudbinu.Za mene je to fatalno.Ko su ti Raskovici,Karadzici?"On je rekao:
"Gresis,to su sjajni ljudi,ja ne mogu nazad...Ja sam mnogo u to ulozio".Eto,to je bio nas poslednji razgovor,seca se Latinka Perovic...

- 13:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi