drago boric

ponedjeljak, 09.02.2009.

SOKANTNA ISPOVIJEST:CETNIK VASILIJE KACAVENDA,VLADIKA SRPSKE PRAVOSLAVNE CRKVE(SPC),SILOVATELJ!

Na hiljade je ispovijesti djevojaka i zena,Bosnjakinja,koje su tokom agresije na BiH silovane i zlostavljane.Svaka od njih cini se stravicnijom od prethodne.
Ne otkrivajuci ime i prezime djevojke,cije svjedocenje o zlocinima na podrucju dobojske opcine je i sastavni dio optuznice protiv PREDRAGA KUJUNDZICA PREDE,zloglasnog vodje"PREDINIH VUKOVA" kojem se trenutno sudi na Sudu BiH,sarajevski Avaz pise o potresnoj ispovijesti,datoj i Udruzenju"Zene-zrtve rata",djevojke koja je u vrijeme kada su se zlocinci izivljavali na njoj imala tek 16 godina i koja dokazuje da ju je zlostavljao i VLADIKA VASILIJE KACAVENDA.
"DJAVOLJEG VLADIKU",koji je poznat iz vremena agresije kao svestenik koji je redovno blagosiljao zlocince prije njihovih krvavih pohoda,spominje takodjer u svojim svjedocenjima na desetine silovanih zena i djevojaka sa podrucja dobojske opstine.
U ispovijesti koju Avaz citira,ova zena-svjedok govori kako su je bezocno silovali i zlostavljali najprije u Doboju pa odvodili na Ozren u rovove,pa potom odlucili da je pokrste.
Ona svjedoci da je odvedena u Bijeljinu da je krste."TAD SAM UPOZNALA VLADIKU VASILIJA KACAVENDU",
citira Avaz."KADA JE VASILIJE DOSAO PRED MENE,RASKOPCAO JE SVOJE PANTALONE,IZVADIO SPOLNI ORGAN I NATJERAO ME DA GA STAVIM U SVOJA USTA,STO SAM MORALA I URADITI,A OVO MI RADIO U JEDNOJ PROSTORIJI OD CRKVE.ZATIM,PREDRAG PITA VASILIJA:`HOCES LI JE SADA ILI KASNIJE,KADA BUDE NASA?`,A VASILIJE ODGOVARA:`NECU KASNIJE,BIT CE GRIJEH KADA BUDE NASA,JA HOCU SADA!`
TADA ME JE VLADIKA SILOVAO.NAKON TOGA SU ME KRSTILI".
Ova zrtva svjedoci potom da su je silovali bezbroj puta,Predrag Kujundzic,njegov brat,Golub,S.K.,Vasilije Kacavenda,maltene svi Predini vojnici."Na rovovima ko god je htio,on me je davao.Ni sama vise ne znam koliko sam puta silovana,na stotine."
Silovana djevojka,"Svjedok 2"u slucaju"Kujundzic",zavrsila je potom u Derventi,gdje je ponovo bila silovana.Tek u jesen 1996.godine uspjela je pobjeci od V.T. i na ulici srela zenu koja joj je pomogla.Ona i njezin suprug drzali su kafic gdje se zaposlila.Uz pomoc radio amatera uspjela je uspostaviti kontakt s majkom i 2000.napustiti Derventu.

- 14:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi