drago boric

utorak, 28.10.2008.

FRANJO TUDJMAN,AGRESOR NA BiH&LOVAC NA VELIKU HRVATSKU,RATNI ZLOCINAC-PROHUJALO S VELIKOM HRVATSKOM

PADDY ASHDOWN

TUDJMAN JE PODIJELIO BOSNU NA JELOVNIKU

Paddy Ashdown,vodja britanskih Liberalnih demokrata,svjedocio je 19.ozujka pred Tribunalom za ratne zlocine u Hagu o svom razgovoru na veceri sa predsjednikom Hrvatske Franjom Tudjmanom,kada je hrvatski predsjednik na jelovniku nacrtao kartu podijeljene Bosne i Hercegovine.
Ashdown,koji svjedoci pred Tribunalom protiv hrvatskog generala Tihomira Blaskica,rekao je da je Tudjman iscrtao spomenutu kartu 6.maja 1995.godine na jednoj drzavnoj veceri u Londonu.
-Upitao sam Tudjmana sta on misli kako ce izgledati bivsa Jugoslavija za deset godina.Na poledjini jelovnika ja sam nacrtao neke linije,te ga zamolio da ih zavrsi-izjavio je Ashdown.
Spomenuti jelovnik,koji je prezentiran Tribunalu kao dokaz,pokazuje BiH u njenim historijskim granicama,te prepolovljenu jednom linijom koju je po svjedocenju Ashdowna,povukao sam predsjednik Tudjman.
GLAVNI GRAD REPUBLIKE SRPSKE BANJA LUKA I PRIJESTONICA BOSNE I HERCEGOVINE SARAJEVO SU PO TOJ MAPI PRIPALI HRVATSKOJ,DOK JE TUZLA"OTISLA"U SRBIJU.
Upitao sam Tudjmana sta ovo znaci,a on mi je odgovorio:"Ova strana pripada Srbiji,a ova Hrvatskoj".Potom sam ga upitao sta ce biti sa muslimanskom regijom,a on je odgovorio:"Nece biti muslimanske regije,osim malog dijela u sastavu Hrvatske".
Tudjman je opisao Aliju Izetbegovica kao"fundamentalistu i Alzirca",izjavio je Ashdown,pozivajuci se na svoje biljeske koje je vodio tokom pomenute vecere sa Tudjmanom.
On je rekao da je Slobodan Milosevic mnogo kooperativniji u sklapanju poslova."ON JE JEDAN OD NAS",rekao je Tudjman,kaze Ashdown.
TUDJMAN JE OPISAO BOSNJACKU NACIJU KAO"SRBE I HRVATE KOJI SE NISU MOGLI SUPROTSTAVITI TURCIMA TOKOM NJIHOVE VLADAVINE NA BALKANU",izjavio je Ashdown.
("Reuters",20.III 1998.)

- 16:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi