drago boric

utorak, 14.10.2008.

Franjo Tudjman,agresor na BiH,lovac na Veliku Hrvatsku&RATNI ZLOCINAC-PROHUJALO S VELIKOM HRVATSKOM

IVO BANAC,povjesnicar i profesor sa Yalea,predsjednik Hrvatskog helsinskog odbora za ljudska prava:

...O drugom razgovoru nisam dosad javno govorio.On se vodio u Banskim dvorima u svibnju 1991.,dakle poslije Karadjordjeva,u nazocnosti triju svjedoka,dvojica su i danas bliski Tudjmanu ili su u egzekutivnoj vlasti.Sad je prigoda.
Poslije citava niza tema povela se rijec o BiH.Tudjman je kritizirao Izetbegovica i tvrdio da je bosanski lider"islamski fundamentalist".Potom je pala je jedna katastrofalna recenica,koja ce mi ostati urezana u pamcenju dok sam ziv.
REKAO JE KAKO"DRZAVNE GRANICE PRI KONCU DVADESETOG STOLJECA NE MOGU BITI OBILJEZENE OSVAJANJEM JEDNE AZIJSKE SILE".Ova jasna aluzija na bosanske granice,kao granice propalog Otomanskog carstva,prethodila je razgovoru o prednostima granica Banovine Hrvatske iz 1939.Nisam smatrao da je voljan saslusati protuargumente,pa sam posao neizravnim putem.Rekao sam:"A sto o tomu misli g.Milosevic"?NERVOZNO JE ODGOVORIO DA SE MILOSEVIC S TIM SLAZE.Replicirao sam s novim pitanjem i nemalom dozom ironije:"Jeste li sigurni da se on slaze"?Decidirano je odgovorio:"Da,on se slaze"!
U tom antiklimatickom stanju razgovor je dosao i kraju.Sjecam se kako je Tudjman ipak zamolio sve nazocne da o ovom vidjenju podjele BiH dalje ne pricaju.Valjda je shvatio kako nas je uvjerio-barem ne mene,a mislim i druge.
Nadam se da sam vam jasno predocio jedan veoma mali dio price o Tudjmanovoj ulozi u bosanskog tragediji.Ta uloga je golema.Rekao bih i odlucujuca.Jer,Bosna je mogla biti nas ravnopravni saveznik protiv velikosrba.A on to nije htio.ON JE HTIO PODIJELITI BOSNU.TO JE NAJOSJETLJIVIJA TOCKA NJEGOVE BIOGRAFIJE.I TO SE NE DA IZBRISATI.
("Feral Tribune",25.VIII 1997.)

- 17:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi