drago boric

subota, 11.10.2008.

Ismet Jugo-IMA LI NEGDJE JOS JEDAN MOSTAR

Ima li negdje jos jedan grad
tako star,a tako mlad.
Da li je jos dobio na dar
grad sto se zove MOSTAR.
Ima li NEGDJE jedna rijeka
tako plaha i tako lijepa.
Da je jos dobio na dar
Neretvu kroz Mostar.

Ima li jos negdje Stari most sa kulama
a ispod mosta Neretva kao smaragdna ogrlica
na zenskim grudima.
Da li je jos dobio na dar
Neretvu,Stari most i Mostar.

Da li negdje ima neki festival
gdje se bira najljepsi par,
rijeka i grad
sto ga priroda dade na dar.
Ako to negdje ima
kunem se pred svim
svoj glas dajem za najljepsi par,
Neretvu i Mostar.

Ali ja molim ovu planetu
da odgodi sve festivale,
da ukljuci sve veze na svijetu
i sve druge vazne kanale
da odmah stane pred hulju prokletu
i jednom zauvijek obuzda te varvare
granatlije,benevreke
sto ruse sve nase NERETVE.

Ucini to Zemljo,planeto,
u ime svih Neretvi i Mostara
ucini to Zemljo,
u ime buducih festivala.
PLANINO MOJA CUVAJ MI MAJKU.

Planino ljuta tako ti bespuca
cuvaj mi gorstake moje
sto napustise pragove svojih kuca
i dodjose pod okrilje tvoje.

I MAJKA moja je sa njima,
sitna je,krhka i umorna
osamdeset godina vec ima,
planino moja,MAJKA je ona

Ako se izgubi u tvom bespucu
pomozi joj,planino moja,
primi je u svoju kucu
neka vjecno bude gosca tvoja.

Vjetrovi divlji,lagano duvajte
ona je umorna,gladna i zedna
molim vas,vjetrovi,nju mi cuvajte
ona je majka,a majka je jedna.

Noci planinska,tako ti tame
pipazi na nju kad legne da spava
ne daj zvijezdama da galame,
dok ona sumorne snove sanja.

Roso jutarnja operi joj lice
cvijece mirisno obaspi je nek`mirise
tiho,samo tiho pjevajte joj ptice
neka se cuje kako uzdise.

Sumo zelena skrivaj je dok putuje,
ona je krhka,ona je stara,
molim te,ne daj joj da tuguje
dok umorna i gladna planinom tumara.

Neretvo,hladna zastani malo i pripazi
dok ona umorna,bosa i gladna
na drugu stranu ne pregazi,
Neretvo,molim te ne budi hladna.
Kiso studena,ostani gore
dok ona planinom luta
njene suze teci ce u more
na kraju njenog zivotnog puta.

Pomozi joj planino moja
primi je u svoju kucu
neka vjecno bude gosca tvoja
neka vjecno zivi u tvom bespucu.

- 17:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi