drago boric

petak, 10.10.2008.

The Rolling Stones-NAKLONOST DJAVOLU

Dozvolite mi da vam se predstavim.
Ja sam covek od bogatstva i ukusa.
Tu sam mnogo godina.
Ukrao sam mnogima dusu i veru,
imao trenutak sumnje i bola,
ucinio sam da Pilat sigurno
spere svoje ruke i zapecati mu sudbinu.

Drago mi je da smo se upoznali.
Nadam se da pogadjate moje ime.
Ali ono sto vas zbunjuje jeste
priroda moje igre.

Muvao sam se po Sankt Peterburgu.
Kad sam video da je vreme za promenu,
ubio cara i njegove ministre.
Anastazija je uzalud vristala.

Vozio sam tenk,
nosio generalski cin
dok je besneo blickrig
i zaudarala tela.

Gledao sam s radoscu
vase kraljeve i kraljice
kako se deset decenija bore
za bogove koje su stvorili.

Vikao sam:
"Ko je ubio Kenedijeve?"
A posle svega
to smo bili vi i ja.

Dopustite mi da vam se predstavim.
Ja sam covek od bogatstva i ukusa
i postavljam zamke za trubadure
koji ginu pre nego sto stignu u Bombaj.

Kao sto je svaki pandur kriminalac
i svi gresnici sveci,
kao sto su glave repovi,
zovi me jednostavno Lucifer
jer mi je potrebno ogranicenje.

Zato,ako me sretnete
budite oprezni.
pokazite naklonost i ukus,
upotrebite sve naucene ljubaznosti
Ili cu vam upropastiti dusu.

- 00:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi