drago boric

ponedjeljak, 06.10.2008.

Vehid Gunic-EVROPO,STIDI SE(600 dana u opkoljenom Sarajevu)

JUNI 1993.GODINE

22.juni
...Vreli dan.Dva puta donosio vodu iz sklonista u A fazi Alipasina polja.Bio u goloj vodi noseci vodu.
Na pijaci"feta"sir 20 DM."Drina"je cetiri marke.Za jedno pakovanje spageta daju kutiju "Drine"i obrnuto.Televizija bez struje.Nasi pokusavaju prikopcati plinski agregat,ali nemamo ni plina.Cim ne emitiramo program"Srna"zaposjeda kanal i emitira svoju"istinu".
Ni danas nije bilo kruha.Mnogi telefoni ne rade jer i posta nema struje.
Pocelo prikupljanje novca(maraka)za prikljucak plina u mojoj ulici.
Nepun kilogram kahve kupio za 50 DM.
Na ratistima u BiH nesto mirniji dani.Izuzetak su Olovo i Kladanj.Konjic zajednicki granatiraju cetnici,HVO i HV.
Konvoj humanitarne pomoci stigao u Gorazde-grad heroj u kojem se izgleda situacija smiruje.
Moja Fatma kod komsinice Umke pekla kruh.Fantastican kruh i dobar margarin"Toper"koji sam dobio za jednu knjigu"Meraklija".
Evropa,izgleda,shvaca da je Bosnu tesko podijeliti po nacionalnim savovima,jer takvi savovi,zapravo,ne postoje sem ako se ne nametnu silom(ukoliko djelimicno vec nisu tako nametnuti).

23.juni
Jutros se u programu Radija BiH,poslije duge pauze,iz Mostara javio Izudin Sahovic Cico.Navodno je sa porodicom bio zatocenik u nekom hrvatskom logoru.Mnogo me obradovalo kada sam ga cuo iako je iz Mostara saopcavao vrlo sumorne informacije(ugrozavanje Starog mosta,progon Muslimana,teror na desnoj obali).
Arif Zulic,koordinator(direktor)TV BiH vratio se u Sarajevo.Bio je u Hrvatskoj,Sloveniji i Austriji.U Splitu je 12 dana cekao dozvolu za ukrcavanje u avion UNPROFOR-a.
Danas se kupao i prao glavu.Vodu sam zagrijavao na suncu u porusenom stanu komsije Milenka i u mojoj sobi.Samo okupan covjek je sretan covjek.Zivot je odmah ljepsi.Tu naviku i potrebu civiliziranog covjeka,ni cetnici,zatvarajuci sve izvore zivota,ne mogu nam izbiti.
Nas meteorolog Esad Kirlic javlja da je danasnji dan-najtopliji dan u ovoj godini.
Jutros je stigao kruh-najkvalitetniji od izbijanja rata.Pravo cudo...
...Danas sam dobio izbor sasavosti koje je na poslu,u apoteci biljezila jedna apotekarka.Evo nekih:
-Dajte mi jedan"plivadon"dva komada!
-Onu stvar u prahu da mi se ne jedu haljine.
-Dajte mi tablete koje su za plakanje!
-Imate li onu stvar sto se sise,pa se rastvori u ustima?
-Nesto da je protiv kaslja,sirupasto,a da je u tabletama.
-Jednu mast za ubistvo.Mali mi je pao pa se ubio.
-Nesto za umorstvo.Brzo se umaram.
-Imate li kakvu mast od dlaka?
-Dajte mi neku tecnost za suho pranje ruku?
-Imate li tablete za varenje u tubi?
-Molim vas,imate li neku mast za bubrege?
-Imate li gumu za izbijanje zuba?
-Dajte mi jednu mast za vanjsku masazu!
Ali,ni apotekarica nije ostala duzna.Jednoj musteriji je rekla:"Dodjite sutra u devet sati kad god hocete!"

24.juni
Srbijanski izvjestac iz Njujorka citira danasnji"Vasington post"koji navodno kaze da su sada Bosanski Muslimani u situaciji da prihvate etnicku podjelu ili ce ostati bez icega.
Danas sam vodu donio iz Skojevske ulice od mojih prijatelja Hadzajlica.Prijatelj Hajro je presao pistu i pokusat ce dovesti scerku Azru koja je,poslije boravka u Skopju,bila u Madzarskoj,a zatim se nekako uspjela prebaciti do Zenice.Jeo sam ljute i nedozrele Fatine i Hajrine visnje.
Javljaju da bi u grad iz Tuzle uskoro moglo pristizati 50 mgw elektricne energije.
Od jedne komsinice moja Fatma mi za 50 DM kupila dvoje hlace od pamuka.Elegantne,italijanske,kao u najsretnija trscanska vremena.
Komsija Puljic napravio nam od Milenkovog i Zorinog pretis-lonca malu pec koju smo,uz prigodnu svecanost i mnogo dima,Fatma i ja pustili u rad.Na jednom ratnom"Oslobodjenju"i samo jednoj klipici skuhali smo kahvu i podgrijali oko dva litra vode.Fantasticno!Nema ekonomicnije peci na svijetu od ove moje

26.juni
Sinoc Radio BiH javlja da je u Austriji protiv Fikreta Abdica podnesena prijava zbog malverzacija oko humanitarne pomoci.
Danas dugo sa Memijom razgovarao o stanju u BiH i u nasoj maticnoj kuci...
...Danas nam Dzemal Dragolj i jos jedan Dzemo dovukli 50 litara vode,sir i kruh.
Na pijaci su tresnje i dalje pet do sest maraka.Crijevo za plin od deset metara kosta 70 DM.
Najveci broj telefona u gradu ne radi.Nas radi.Radi i nasa pec-veliko odusevljenje moje Fatme.
Poslije,ni sam ne znam koliko mjeseci rata,tek danas je postavljen veliki kontejner izmedju zgrada broj 12 i 13 u Tetovskoj ulici.Izmedju ovih zgrada,od pocetka rata,pucao je snajperista iz Nedzarica,ubijao i ranjavao.A tu,gore,gdje su luftiguzi i profiteri,postavljene su i duple betonske ploce.Nemam potpuni uvid koliko je do sada ranjenih i ubijenih na ovom prolazu,ali ko god je ovuda prolazio izlagao se smrtnoj opasnosti.
Oko 21 sat i 15 minuta cetnici su granatirali Bistrik.Masakr.Sedmero poginulih.Voditelj i urednik Radija BiH(Milan Obradovic)u jednoj recenici je registrirao taj zlocin:Svi poginuli su djeca.Jos jedan"junacki"podvig onih s brda.

- 13:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi