drago boric

petak, 03.10.2008.

Enisa Popovic Cengic-HOD PO CRVENOM KONCU

Kako da pridjem blize istini
Da li je dan plav ili siv
Mogu li preko granice
Bar ocima,bar mislima,bar s vjetrom
Zasto me danas korak ne slusa
A moram tamo...
Po koncu crvenom cu da hodim
Dvije tacke,crnu sa zutom da spojim
A konac,ko izlizana tuga
Ko gluhe strune na gitari
Sto zasutjese od necuvene orgije nota
Od stihova samilosti.mrznje,ljubavi i gadjenja
A moram tamo...
Sa slomljenim ramom u srcu
Izgubljena osjecanja da trazim
Da ostanem covjek
Da zagrlim talas modre rijeke
Da se prepoznam na starim fotografijama
Da vidim moje sutra medju laticama ruza
Rasutim po izgazenom,bosanskom cilimu
Sto mirise na paljevinu i krv
Pomozi mi da nadjem nove mirise
Pomozi mi da zaustavim satove
Koji mjere vrijeme,od rata do rata
Vrijeme od gladi do sitosti
Od mrznje do ljubavi
Bacit cu i okrnjena ogledala
Ne volim okrnjena lica u njima
Ne volim okrnjene krugove
Ni okrnjena imena u njima
Volim svoje cijelo,malo ili uvecano JA
Moram,po koncu crvenom,tamo...

- 13:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi