drago boric

petak, 03.10.2008.

Queen-BOEMSKA RAPSODIJA

Da li je ovo pravi zivot?
Da li je to samo mastarija?
Kada te zahvati lavina
nema bekstva od stvarnosti.
Otvori oci,pogledaj u nebo i vidi.
Ja sam samo siromasni momak.
Ne treba mi sazaljenje.
Jer ja sam"kako dodje,tako ode,malo gore malo dole".
Kako god da vetar duva,nije mi vazno.

Mama,upravo sam ubio coveka.
Stavio sam mu pistolj uz glavu,povukao oroz i sad je mrtav.
Mama,zivot je tek poceo,ali sada sam odbacio sve.
Mama,nisam zeleo da te rasplacem.
Ako se ne vratim sutra u ovo vreme,
nastavi,nastavi kao da nista nije vazno.

Prekasno,dosao je red na mene.
Zmarci mi idu niz ledja,telo me neprestano boli.
Zbogom svima,moram da idem,
Moram da ostavim sve za sobom i suocim se sa istinom.
Mama,ne zelim da umrem.
Ponekad pozelim da se nikada nisam ni rodio.

Vidim malu siluetu coveka.
Skaramus,Skaramus,da li igras fandango?
Gromovi i munje veoma me plase.
Galileo,Galileo,Galileo Figaro.

Izvanredno.
Ja sam samo siromasni momak,niko me ne voli.
On je samo siromasni momak iz siromasne porodice.
Postedite njegov zivot ovoga uzasa.
Kako dodje tako ode.Da li cete me pustiti?
U ime Alaha!Ne!Necemo te pustiti!
Pustite ga!
U ime Alaha!Ne!Necemo te pustiti!
Majko moja,majko moja,pustite me!
Belzebub je spremio djavola za mene.

Znaci mislis da me mozes kamenovati i pljunuti mi u lice.
Znaci mislis da me mozes voleti i ostaviti me da umrem.
O,mala!Ne mozes to da mi uradis,mala.
Ja jednostavno moram otici odavde.

Nista zaista nije vazno,svako to moze da vidi.
Nista mi zaista nije vazno.
Kako god da vetar duva.

- 13:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi