drago boric

nedjelja, 14.09.2008.

U2-JOS UVIJEK NISAM NASAO TO STO SAM TRAZIO

Popeo sam se na najvisu planinu
trcao sam kroz polja
samo da bih bio s tobom,
samo da bih bio s tobom.
Trcao sam,
puzao sam,
prelazio sam preko gradskih zidina,
ovih gradskih zidina.
Ali jos nisam nasao to sto sam trazio.
Ali jos nisam nasao to sto sam trazio.
Ljubio sam medne usne,
osjetio iscjeljenje u vrhovima njenih prstiju,
pekla je kao vatra
ta razbuktala strast.
Govorio sam jezikom andjela,
drzao sam ruku djavola.
Bila je topla u noci.
Ja sam bio hladan kao kamen.
Ali jos nisam nasao to sto sam trazio.
Ali jos nisam nasao to sto sam trazio.
Ja vjerujem da ce kraljevstvo doci
kada ce sve boje iskrvariti u jednu,
iskrvariti u jednu.
Da,ja jos uvijek trcim.
Ti si polomio okove,
popustio lance,
nosio si kriz
sve moje sramote,
sve moje sramote.
Ti znas da vjerujem.
Ali jos nisam nasao to sto sam trazio
Ali jos nisam nasao to sto sam trazio.

- 00:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi