drago boric

ponedjeljak, 08.09.2008.

Vehid Gunic-EVROPO,STIDI SE(600 dana u opkoljenom Sarajevu)

JULI 1992.GODINE

12.juli
Konacno,ponesto sam saznao o sinu Amiru koji se vec nekoliko mjeseci nalazi u Prijedoru.Otisao je u Prijedor krajem aprila da nam donese hrane koje je vec pocelo nedostajati u Sarajevu.Otisao redovnim vozom koji je preko Banja Luke,Prijedora i Bosanskog Novog saobracao prema Bihacu i vise se nije mogao vratiti jer je saobracaj na toj pruzi bio obustavljen.Sin mi se,dakle,nasao u nekoj vrsti zatocenistva.Samo on zna kako prezivljava te uzasne paklene dane u Prijedoru.Moj Amir se priprema da se uz neciju pomoc(?)prebaci u Banja Luku.A poslije-vidjet cemo..Moj brat Dzavid sa svojim sinovima i dalje je u Logoru Trnopolje.Sestrin muz Sade sa sinovima nalazi se u Logoru Omarska...
Danas je krenuo najzesci napad na Gorazde.Agresor je,ako je suditi prema izvjestaju radio-amatera iz Gorazda,
krenuo u odlucujuci napad.Odlucio je da unisti sve,ukljucujuci i nekoliko hiljada Srba koji se jos nalaze u Gorazdu.O napadu na ovaj grad-heroj obavijestena je cjelokupna svjetska javnost.Savjet bezbjednosti ima mnogo razloga za usvajanje odluke o vojnoj intervenciji.U pitanju su zivoti hiljada stanovnika Gorazda i brojnih izbjeglica i prognanika koji su,bjezeci od cetnicke kame,nasli utociste u ovome gradu.Prema Gorazdu kidise oko 40 tenkova i neutvrdjen broj drugih oklopno-mehanizovanih vozila bivse JNA.
Mnoge zemlje salju u Jadran svoje brodove da,kao,utvrde kako to,i pored embarga,nafta stize u Barsku luku i ko krsi embargo Ujedinjenih nacija.Srbija ima dovoljno nafte i vlastitih izvora da jos godinama moze sprovoditi svoje zlocinacke nakane.Stoga mi cinicno zvuci informacija da su i Rumuni stavili u pripravnost neke svoje brodove u Crnome moru i prema Dunavu kako bi i oni,kobajagi,kontrolisali krsenje naftnog embarga...
...DANAS U HRASNICI KOD SARAJEVA POGINULO CETVERO DJECE.IGRALI SE.GRANATA.

13.juli
Danas je stoti dan opsade Sarajeva.I danas su padale granate.Gorazde se i dalje drzi...
...Danas sam uredjivao i vodio"Otvoreni program"TV BiH.U programu,pored ostalog,govorio sam i pjesmu Abdulaha Sidrana koju mi je neko dostavio u studio.U sugestivnoj pjesmi Sidran je potresno rekao sve ono sto vecina nas misli,ali ne umije tako lijepo kazati.Evo dijelova te pjesme:
SARAJEVSKA MOLITVA

KUMIM TE BOGOM,VELIKI BOZE,
SKLONI SA SVIJETA ZIVOTINJE!
NEKA PREOSTANE SVE MACIJEG RODA,
MOJE SIROTINJSTVO NEKA PREOSTANE,
ALI-SKLONI ZIVOTINJE.

SKLONI ZIVOTINJE,SA OBRONAKA,SKLONI.
SKLONI ZIVOTINJE,PREKLINJEM TE,BOZE-
ALI MI NE DIRAJ SVINJU,VEPRA,NE DIRAJ
SLAVUJA,NI KUCNOG SARENOG PJEVACA.

NE DIRAJ NISTA-
U STA JE LIJEPO GLEDATI.NE DIRAJ NISTA.
ALI ZIVOTINJE SVAKAKO SKLONI...

- 14:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi