drago boric

nedjelja, 07.09.2008.

Vehid Gunic-EVROPO,STIDI SE(600 dana u opkoljenom Sarajevu)

JULI 1992.GODINE

4.juli
Ovaj datum je i prosle godine u Bosni i Hercegovini slavljen kao Dan boraca.Danas taj datium niko nije ni spomenuo.
Cijela Bih krvari.U Gorazdu se vode ogorcene borbe.Sarajevo je sinoc gadjano iz svih pravaca.Posebno je bilo dramaticno u Faleticima.Prema nezvanicnim izvjestajima likvidirano je 20-ak cetnika.Ne kaze se da li smo i mi imali gubitaka.U Nedzaricima je svu noc trajala neprekidna pucnjava.
Prije nekoliko dana poslao sam radio poruku sinu Harisu u Umag.Tamo je,poslije niza peripetija,stigao iz Sremske Mitrovice.Za zimsko ferije otisao je u posjetu daidzi u Sremsku Mitrovicu.Onda se zaratilo i dijete mi se nije moglo vratiti u Sarajevo.Njegov daidza Faruk i neki prijatelji u Zrenjaninu,Beogradu i u Loznici pokusavali su da mi za dijete obezbijede izbjeglicki pasos.Nije islo jer mu otac radi na"muslimanskoj televiziji".Moj surjak Faruk,daidza Harisov,po svemu sudeci dao je nekome u Subotici velike pare za nekakav dokument i sad je moj Haris u nasoj porodicnoj kuci u Umagu.Jos nemam odgovora da li je primio moju poruku.O sinu Amiru ne znam nista vec sedam dana.Mnogo sam uznemiren i pokusavam to prikriti pred mojoj Fatmom.
Danas sam uredjivao i vodio"Otvoreni program"TV BiH.U svoj muci,makar to bilo i neumjesno,ukljucili smo se i u prenos teniskog turnira u Vimbldonu.Mec izmedju Monike Seles,kcerke mog kolege i dobrog prijatelja Karolja Selesa i Stefi Graf cesto prekidan zbog kise.Stefi Graf je igrala izvanredno,a Moniku nisam nikada gledao u losijem izdanju.Ne znam ni da li je,ni kako je zavrsen ovaj mec.Znam da je Ivanisevic nekoga pobijedio i usao u polufinale sto je njegov do sada najveci uspjeh na medjunarodnim takmicenjima.

5.juli
PREDSJEDNISTVO RBiH DONIJELO ODLUKU O FORMIRANJU JEDINSTVENE ARMIJE BOSNE I HERCEGOVINE.

6.juli
Vlada Bosne i Hercegovine zakljucila da je proglasenje Hrvatske zajednice"Herceg-Bosna"i preuzimanje vlasti u opcinama sa vecinskim hrvatskim stanovnistvom-nelegalan i nelegitiman cin,suprotan Ustavu i interesima Bosne i Hercegovine.

8.juli
Sedam najrazvijenijih zemalja svijeta usvojilo Rezoluciju u jugoslovenskoj krizi.Hrvatska i Srbija pozvane da postuju teritorijalni integritet Bosne i Hercegovine.Glavna odgovornost za jugoslovensku krizu pripisana je Srbiji i bivsoj JNA...

- 00:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi