drago boric

utorak, 02.09.2008.

Dza ili bu-METAK

Ostali smo dole gde se ljudi vole,
obicne stvari koje zivot znace,
za tebe su SF i obicno te plase,
alarmi i resetke.
Blindirana kola i zivot u kavezu,
dobre picke i lajn na stolu,
sifre brojevi i majmuni na kapiji,
da,za to smo se svi mi borili!

Ostali smo dole gde se ljudi vole,
obicne stvari koje zivot znace,
prijatelji,porodica,vera u dobro,
bezimo od zla,bezimo daleko.
Poznati biznismen svercovao dop,
pusten sa razgovora istoga dana,
nepoznati klinac pao sa tri cami,
odvalili mu bubrege zavrsio u tami.
Priznati politicar otkupio kompaniju,
krao,a platio boraniju,
nepoznati sljaker poslat na ulicu,
da pusi kurac i hrani decu.

Gledaj metak koji stize sve je blize
ja sam ulicni pas koji kida!!!

Televizor je i dalje morfijum za naciju,
veruje se svemu,kakva inercija,
ali sada druga mecka igra,
digitalna,niklovana brza kao cigra.
Uspesni Srbin uci da se krsti,
zbog spaljenih crkvi puna usta bola,
na slavi mu igra pevacica gola,
evo sada posti sa svinjom preko stola.

Gledaj metak koji stize sve je blize
ja sam ulicni pas koji kida!!!

MAMU VAM JEBEM!!!
(DZA ILI BU-"ULTRA MUK",2007.)

- 16:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi