drago boric

utorak, 12.08.2008.

Branimir Johnny Stulic-SMIJURIJA U MJERAMA

Tek nogomet je najblizi sahu po tome sto su
Beskonacne mogucnosti velicajnih poteza
Ja cu navesti dva koja samo jednom vidjeh i
To oba iz sezdesetih na Svjetskom prvenstvu u
Cileu sezdesetdruge a gledao sam ga na
TV jedan tuce skaricama sa polovice
Igralista ali iskosa bezmalo sa crte
Vratar krajnjim naporom bacivsi se izbacuje
Loptu preko precke drugi u Zagrebu moguce
Sezdesetosme u proljece gostuje Partizan
Na Maksimiru e sad desni bek skoro iz svoga
Kuta na kraju igralista izbija dugu bas
Napucanu zogu ravno po crti a Galic je
Centarfor u punom trku sa pola igralista
Petom preko glave prebacuje i stize tik na
Samoj ivici pokraj rubne zastavice i tu
Divno zavrne na sesterac a suigracu mu
Lopta kosu okrzne ne gremo na utakmice
Samo zbog pogodaka i pobjeda razumete

Uostalom par godina prije toga bio sam
Na Plinari starom Hajdukovom placu OFK
Beograd je gostovao pratio sam rodjaka
Po nekom drugom poslu pa smo slucajno svratili
Medju petnaest tisuca ljutih Dalmatinaca
Glasno navijao rodjak se usrao i svedj me
Kisobranom ubadao da umuknem nista mi
Nije bilo prodjoh liso nisam mora popio

Opet nogomet se premda lov i rat olicava
U jednom od zivota razlikuje grubostima
Naime i prljavstinom nista se ne postize

- 00:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi