drago boric

petak, 08.08.2008.

Djermano Senjanovic-VIDI,VIDI

Srijeda,24.III

TV DNEVNIK

Puno mi je drag Sakic.Imponira mi njegovo samopouzdanje.Sican se reportaze s Bleiburga od prije devet godin,kad je Sakic izjavija da se nicega ne stidi,da mu je savjest mirna i da bi opet sve isto ucinija.I evo ga danas na optuzenicku klupu,sidi pun sebe,i dok svjedoci pricaju o dici ugusenoj ciklonom,o ubijanju logorasa maljem,o rasparanim utrobama,klanjima i o bacanju zrtava u rijeku,on lista spise,cita knjigu,popravlja slusni aparat i drzi se ka da to nije njegova stvar.Tu i tamo se posprdno nasmije ili stagod s visoka dobaci svjedoku,a kad ga sudac upozori,onda ga prostrili ocima i ka da mu govori:"Slusaj ti,Tripalo,ic ces ti meni pred prieki sud!"...


Cetvrtak,8.IV

LATINICA

Mile ji sirnicu i govori babi:"Jesi li ovu sirnicu nabavila kod Oresara u Jadrankamena?",a ja gledan Latinicu i po pedeseti put ponavljan naslov danasnje emisije"Je li Ante Pavelic ratni zlocinac ili borac za Hrvatsku",a onda mi padne na pamet da bi Denis Latin triba ucinit jednu emisiju na temu"Je li morski pas zvir ili kucni ljubimac".


Petak,9.IV

CENZURA-ATV

Gost u Cenzuri je Vesna Pusic.Gledan je i gustan.Lipa,pametna,iskrena i logicna.Sve joj je to za uspjesnu politicku karijeru ogranicavajuci faktor.Javlja se jedna slusateljica i veli:"E,Vesna,ti si se skolovala pod sloserom,a ne pod nasim doktorom.Sutra je dan NDH i da znas da necete vi nama rusit nasu Hrvatsku.Sve cemo vas sredit!"Vesna se uozbiljila,suspreze bijes,nevjericu i ogorcenje i smireno odgovara,a ja se mislin,koja smo mi to zemlja di svjedoci na sudjenju Sakicu trazu da ih se snima s ledja,a Sakic svaku malo cilon glavon viri iz ekrana.Eto,za koji dan mi i stric ide gori svjedocit.Ima 82 godine i poprilicno je uznemiren.Ustase su ga ka sindikalnog povjerenika drzale u Staroj Gradiski i Jasenovcu,a posli je interniran u Njemacku.Nikad nije prica sta je prosa,samo je jednom dici reka:"Dico,bilo je jezivo.
Bolje za vas da vam ne pricam detalje."I sad se moj stric pod stare dane boji vridjanja i uznemiravanja,a Sakic i njegovi ovom zemljom setaju ka heroji.


Utorak,13.IV

TV DNEVNIK

Tudjman prima Miljevca,tu je i Domazet,sjedaju za stol,a mene na telefon zove Petar Zanko iz Slavonskog Broda i govori:"A ti kazes da je HTV nedemokratska institucija.A vidis li kako general koji je stekao cinove poslije bitke,prima generala koji je stekao cinove u bitki,zbog briljantno izvedene akcije bijega Hrvatske Vojske iz Posavine,i to bez gubitaka,a ledja su im cuvali civili,zene i djeca.Vidis kako HTV demokratski snima onog drugog.Nema Gaspara,
nema njegovog visocanstva sa onim simpaticnim pokretom ruke,kao znak da bijednici mogu uci u odaje.Nemoj mi slucajno rec da Vrhovnik nije zdrav."

- 01:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi