drago boric

utorak, 27.05.2008.

Druzenje Radovana Karadzica sa Mocartom

"VREME"objavljuje drugi dio intervjua koji je sa liderom bosanskih Srba napravio PATRIK BESON,FRANCUSKI FILOZOF.U odgovoru na pitanje sta mu se najvise svidja u ratu,Karadzic navodi:"U svojoj ekipi imam samo stare prijatelje.Ugodno je raditi sa starim prijateljima.Tu je jos muzika.Morao sam se odreci puno stvari:pisanja,citanja,
kulturnih veceri.ALI,KADA IDEM OD JEDNOG KRAJA FRONTA NA DRUGI,front nam je rastegnut,dugacak vise od hiljadu kilometara-BEZ PRESTANKA SLUSAM KLASICNU MUZIKU.Dao sam da mi ugrade u stereo uredjaj Mocarta.
MOCARTA NAJVISE VOLIM.Rekvijem,Figarovu zenidbu i kvartete sa flautom.Mocart je definitivno iznad svih ostalih.
Volim i Cajkovskog,posebno Koncert za klavir N1.To je vrlo slavenska muzika.Sin me stalno pitao kako mogu to slusati.Sve dok mu nisam rekao:vjeruj mi,slusaj Mocarta.Danas spava sa Mocartom.Voli i Verdija,ali Mocart mu je najdrazi.Kao i meni."NA PITANJE"KAKO ZAMISLJATE ZIVOT NAKON RATA?KARADZIC ODGOVARA:"AKO HOCETE DA BUDEM POSTEN,MISLIM DA CU IMATI SVOJU PSIHIJATRIJSKU KLINIKU.MOJA JE ZENA PSIHIJATAR.Moja kcer je pocela studirati medicinu,ali je nije zavrsila zbog rata.Sto se sina tice,on jos ne zna cime ce se baviti.Trenutno je u policiji.ZELIM DA MOJA PSIHIJATRIJSKA KLINIKA BUDE VRLO DOBRA PSIHIJATRIJSKA KLINIKA,NAJBOLJA U CITAVOJ BIVSOJ JUGOSLAVIJI."
("Monitor,1.III 1996.)

- 14:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi