drago boric

četvrtak, 24.01.2008.

Zoran Kostic Cane,Partibrejker

...Promenila se arhitektura grada.Unakazili su Beograd jos vise i sto nisu uspele NATO granate,uspele su ambicije preduzimaca.Zaboravili su da je taj grad na brezuljcima i da se sa njih prostire lep pogled unaokolo.Isekli su nam pogled.Mnogo je vise ljudi koji,po mom misljenju,veoma tesko zive,ali moraju da ostanu tamo da bi ostvarili neki minimum egzistencije.Ostali su tragovi i duhovi raznih ljudi koje sam znao.Moji tragovi su isto tamo,tako da je u stvari sve tu i sve je u redu.Puno je proslosti u tom gradu,ali gde je puno proslosti,nekad nema buducnosti...

...Bunt jeste,ali sve to zavisi od ljudi.Mi nikog ne huskamo,samo dajemo materijal za razmisljanje i melem za dusu.U stvari,to je poziv na evoluciju.Revolucija je obicno sinonim za mutnu radnju,jer pojede svoju najbolju decu.Sljam se tada pretvori u jedinu pravu i mogucu vrednost,sve dok ga ne raskrinka vreme i pravi zivot...

...Vise volim ovo ovde,jer ono sve tamo nije za mene.Sve je nekako upakovano,obelezeno i spremno za potrosnju.A kad to vidis i ovde...Jer,moj dom je tamo gde je moj jezik,gde je moj jezik tu su moji ljudi,gde su moji ljudi tu je moj svet.Ne znam,jednostavno volim da me cuva moje nebo i nekako me u inostranstvu bole noge...
("NIN")

- 13:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi