drago boric

petak, 18.01.2008.

Viktor Ivancic-DJETE PALOG BORCA

16.XI 1993.
Najveca ludjaja je kad ekipa iz ulice baci takmicarstvo ciji je tata najvise najebenzi na fronti.Kane Steta je rekao:"Meni su tatu zdimila dva snajperska u rame,civice,skoro je zaginijo!"Onaj flomic Boban je rekao:"Nije to nista,covice,meni su tati geleri propizdili po ledjima i strisali mu glavusu!Vec je bijo riknit,ali su ga ozivili na imtezivnoj!"Moj drug Dino je rekao:"Ma sta je to,covice!Meni je tata uletijo sam sa perunom izmedju deset cetnjikosa!Jedva su ga poslije sastavili!"Sve mulice iz ekipe su govorile:"Mmme,Dino,blaago ti se..."Samo sam ja drzao cunku zacepenzi.Onda sam ja poslje dosao kuci plakajuci.Tamo su moj tata i Piple d Smajling Fejs drinkali po pivo u primacoj.Tata je mene pitao:"Sta je,sinak,sta cendras?"Ja sam samo tulijo i sutijo sam.Tata je opet pitao da koji mi je klinac.Onda sam ja rekao:"Svima od rulje je tata baremko negdi ranjen!Samo je moj zadnji bezveznjikos!"Tata je samo zinijo i iskobecio je oci.Mama je viknila:"Hoala ovoga,u pene,totalni je umobolac!Je li to ljubav prema roditeljima,a?"Ja sam zatulijo:
"Kakvi mi je to roditelj kad se nemos sa njim brcit pred ekipom!"Onda je Piple mene pitao:"A da ti tatu slucajno ubeke cetnjikosi,a?Pa da ga vise nemas?"Ja sam rekao:"Onda bi uletila mi strava!Ali bi bio glavna faca u dvoru!Kao Dino!"Piple je rekao:"Bogami sam ja sa Dinovim starim jutros rasturao na mali balun!"Ja sam zinijo:"N bava kua!!!"
Kad je prosla mi zbunjoza onda sam ja se fljasnijo po celu i skocijo sam.Tata je pitao:"Staje,di ces sad?!"Ja sam rekao:"Idem trkom na ulicu!Slagacu da ti je haubica otkinila nogu i desno uvo!"Tata je arlauknijo:"Ma idi ti u krasni trokurac,znas!Koji vam je to djir lagat takve gadarije?!To je cisto ludilo!"Ja sam rekao:"Sori,tajo,meni je to sklopu domovinskog rata!"Tata je zinijo:"Ma kojo?"Ja sam rekao:"Bitka za ranjenike!"
Robi K.(IIIa)
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.")

- 12:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi