drago boric

četvrtak, 10.01.2008.

Edo Maajka-NEMOJ SE BOJAT

Milic na Yutelu,stari otvara butelju
isprobava fotelju,kaze"Opet seru,
i Slovenci,a evo sad i ovi nasi`,
Ja uplaseno malo djete vjerovo sam tati
kad je reko:`Nemojte se bojat,pa svjet nas nece prodat,nece to tako hodat,
svako zna da nas cuva JNA,mi smo djeco Jugosloveni,
nemojte se bojat,vjerujte meni`,
Hajd dobro,prolaze praznici razni,a komsiluk se lagano prazni
Pametni prodaju kuce,mi se djeca igramo klikera gdje je devedesete ubijem Muce
Kod Zuce je iz Vukovara dosla tetka,prica
muz joj je ubijen sa dva metka
I to pred njezinim ocima,stari nije spavo nocima
Na fotelji samo sjedio i razmisljo
Nije ni pomisljo da bjezimo:`Nece ba nas,nece nas`
Jedne druge po kuci tjesio,mati se brine kaze:
`Nemoj se bojat sine,idemo sutra na svadbu kod nase strine,
sutra se zene Mahir i nasa mala Alma`,
`Dobro necu se bojat mama`
`Kaj,kaj,kuzis bu i nebu`,tako pricaju ovdje u Zagrebu,
Posto sam purger na neodredjeno vrijeme,
Uklopio sam se u sve zagrebacke seme,
Kad imam probleme odem do Save
al`sjecanja iz glave se tesko zaborave,
Od kad sam cuo za Dayton,zamisljam ispred kuce beton,
Sjecam se starog sa cigaretom,
Tesko je bez roditelja bit cetri ljeta,
a cudno je ic`u zemlju s pun kurac entiteta,cudno,kad nisi vise izbjeglica,kad hodas
po gradu a ne znas nijednog lica,
Sami stranci,a svi bosanci,po ulicama naoruzani Amerikanci,
Sve je isto,a ustvari nista nije,
Jedino mati i otac puno mrsaviji nego prije
Otac pije,reko:`de nam natoci dvije`,
Dok u drugu toci,vidim zasuzise mu oci,
Kaze:`sine,proslo se pun korac toga,
ali ipak vidis da ima nekakvog boga,
ma bice ovo Svicarskja,bice zemlja snova
bice svega sad je vlast nova`
`Dobro je ba,stari pa nemoj mu srat`,iz druge sobe vice moj stariji brat,
`Edo,mozes birat:Australija,Kanada,ja imam motiv,
ovdje ne postoji nikakva nada,samo veze,stela,ilegalna djela,
hajmo zajedno vani da nam djeca budu debela`.
Reko:`Sorry buraz,al ja cu ostat
kad mi dodje crno tabletama se rokat,
domace vino lokat,fino je tamo fakat,
ali ovdje kad se budem bojo bar cu imat s nekim plakat`
Nemoj bojat se sine moj kad cujes korake,nemoj plakat,
Sve,ma,bice dobro sve,
Budi mi silan i dobro mi stoj.

- 14:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi