drago boric

petak, 29.06.2007.

Nura Bazdulj-Hubijar-MACIJE GOVNO

...Od kad sam poceo radit kod ovog gazde cesto sam cito razne novine koje je on znao kupit.Kad jedan dan naso jedan clanak ma tolko mi se svidijo da sam izbuco one novine i uzo onaj clanak i turijo ga u laticu od stola pa ga i dan danile cuvam.

Sad sam bijo presto pisat reko da nadjem onaj clanak da se bolje prisjetim a ne nako da po sjecanju lupam.
Jos samo ovo da ti reknem.od kad se prestalo ratovat ovdi se svako malo mijenjaju vlasti i vladari i ministri i svi politicari.Onda kad sam cito one novine bijo je jedan glavni ministar onaj sto je na celu svije
ostalije a moj ga gazda najvolijo i sad ga najvoli kaze od onog sto se u Bosni nudi od njeg nejma boljeg a ja njemu vjerujem i vazda sam mu vjerovo.
al dok je bijo na vlasti izbijo citav skandal.
On,to jest taj ministar,u novinama pise predsjedavajuci vijeca ministara stanovo u sred sarajva u golemom stanu.Kad jedno jutro iziso iz stana a na metar od vrata nesto nalik na govno al on to nije znao pa obavijestijo miliciju pa je onda skocijo i federalni i kantonalni mup da vide o cem se radi da vide
jel ga ko ugrozijo jal njeg jal nekog njegovog.Pa napravili potlje sveg sto su ustanovili izvjestaj i to sluzbeni pa na njeg pecat udarilo i potpisalo se.Na tome je cagetu pisalo kako je mjesto dogadjaja bilo zasticeno dok nije dosla komisija da napravi uvidjaj ko biva to cuvali milicajci.Pa onda dalje pisalo da je uvidjaj poceo u tolko i tolko sati tog dana i mjeseca i godine i ko ga je izvrsijo.Pa je onda opisalo kako je na licu mjesta doslo do obavljanja velke nuzde na taj nacin,ovo ti prepisivam s novine,sto je neidentifikovano zivo bice,a najvjerovatnije se radilo o macki,kroz otvorena ulazna vrata na zgradi uslo u istu,a potom se unutarnjim stepenicama popelo do ulaznije vrata tog i tog gospodina gdje je na udaljenosti jedan metar od ulaznih vrata stana tog gospodina,izvrsilo veliku nuzdu ostavljajuci za sobom trag u vidu izmeta,smedje boje,nepravilnog oblika,od kojih je jedan dio izmeta valjkastog oblika,
dimenzija 4 puta 2 cm,nakon cega je napustilo lice mjesta i udaljilo se u nepoznatom pravcu.
Kriminalisticko tehnickim pregledom lica mjesta Komisija je konstatovala otvorena vrata zgrade;u hodniku ispred ulaznije vrata stana izmet,smedje boje,nepravilnog oblika,od kojeg je jedan dio izmeta valjkastog oblika,dimenzija 4 puta 2 cm,koji je od strane radnika krim.tehnike izuzet i dostavljen u krim.tehniku MUP-a kantona Sarajevo,dok drugi tragovi na licu mjesta nisu pronadjeni.
Lice mjesta fotografisano.
Uvidjaj izvrsen istog dana u tolko i tolko sati.
Zabiljesku ucinijo taj i taj.
Pa preko tog potpis.

Eto babo da mi je to neko prico ja mu ne bi vjerovo kako se u ovoj nasoj drzavi brine za narod pa reko neces ni ti meni.Zato sam naso onu novinu pa ti sve prepiso osim imena i datuma jer ne valja ruzno govorit o ljudima a ako ti se nesto bas ne svidja i nemeres presucet vec moras rec,nemoras ga imenovat.
Pa sam se jopet sad smijo dok sam ti prepisivo pa pogledam ono govno na sred sobe pa ono mace pa mu lijepo reknem sad cu ja u miliciju da te tuzim pa nek dodje komisija da utvrdi stvari i izmjeri kolko ti je govno...
(Nura Bazdulj-Hubijar-"KAD JE BIO JULI")

- 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi