drago boric

srijeda, 30.05.2007.

CAMIL DURAKOVIC,predsjednik Inicijativnog odbora za iseljenje iz Srebrenice-SREBRENICA TREBA DA BUDE PROGLASENA NACIONALNIM PARKOM GENOCIDA-1

...Moj odlazak u Ameriku je bio finalizacija etnickog ciscenja.Kako sam odrastao shvatao sam da nije dobro da smo rasuti po svijetu,da zasnivamo porodice,a nasu domovinu ostavimo tek tako.Tesko je zivjeti tamo negdje,gdje se svaki dan probudite i vidite da se ne mozete odreci toga da ste Bosanac.
Da je emotivna,dusevna satisfakcija biti ovdje.Da svako jutro ustanem i mislim na Bosnu,na Srebrenicu.Nisam se mogao pomiriti sa cinjenicom da svoj zivot ne nastavim ovdje...

...Nisam bio sam cijeli rat.Moji roditelji su 1992.otisli u selo Luke,odakle je otac.Kada je UNPROFOR zastitio Srebrenicu,roditelji i srednji brat su ostali u Luci,a ja sam se sa najstarijim bratom vratio u grad,da bih isao u skolu.Brat je ranjen 1993.i prebacen helikopterom u Tuzlu.Tada sam,djecak od 14 godina,ostao sam.Bilo je tesko,da ne pricam.Snalazio sam se na razne nacine.Sreca,pa su pored nase kuce zivjele moje daidze.Padom Srebrenice i Zepe,otac i brat su postali zarobljenici cetnickih logora u Srbiji-Mitrovom Polju i Sljivovici.A,ja sam 1995.,kroz sumu,sa vojskom,presao u Tuzlu.Ranjen sam tada u nogu.Mama je zavrsila u Zenici,otac i jedan brat u logoru,a ja i drugi brat smo se sastali u Tuzli.Posto je oca i brata iz logora Crveni krst prebacio u Ameriku i mi smo svi zavrsili u Americi...

...Srebrenica je mracna metafora.U sest uvece nikoga vise nema na ulici.Petkom i subotom,grupice se skupe po kaficima,pate,placu,piju...Druzim se sa svima,Srbima i Bosnjacima.Vecine mojih skolskih prijatelja nema.Mozda,za dvojicu znam da su zivi.Nije ni Srbima jednostavno voziti se od Srebrenice do Bratunca i proci pored Potocara,koji trenutno jeste distrikt u BiH.I iz tog temelja treba graditi drzavu.Svima treba biti jasno da medju nama,a svi smo mi Bosanci,postoje imbecili koji su spremni da uniste jedan narod.Nije srpski narod odgovoran,ali su odgovorni imbecili koji su u njihovo ime to pocinili.Korijeni toga jos postoje i dok ih ne eliminisemo nema buducnosti ni srpskoj,ni hrvatskoj,ni bosnjackoj djeci...
("Oslobodjenje")

- 13:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi