drago boric

srijeda, 30.05.2007.

..."ZA PET GODINA EVO MLADE CETNICKE VOJSKE"...

"DJECU SU CETNICI DRZALI KAO TAOCE"
Danas,dok se prisjecam neopisive patnje koju smo prezivjele zahvaljujuci samo nasoj unutarnjoj snazi i prkosu,u meni jos uvijek zivi nesnosan strah od mucitelja.Ne daj Boze da sretnem nekog od njih.Ne znam kako bih se ponasala.Tesko bi mi mozda bilo da ih prepoznam,jer su oni tada bili u uniformama,neobrijani,sa bradama.Ne znam,mozda bih i poznala nekog od njih,a kad bih mogla i ubila bih..
Svi trenuci su bili teski,a najtezi od svih je bio kad su nam rekli da ce nas sve u srijedu pobiti.Tada me je sin pitao:"MAMA,KADA CE BITI SRIJEDA?KADA CE NAS POBITI?"Ja sam mu tada slagala da je to prekosutra,iako je srijeda vec bila sutradan.Tu srijedu sam zapamtila po tome sto su cetnici dosli i tjerali nase zene da obuku dimije i da idu kod nase vojske da ispituju za njihove vojnike,cetnike,jesu li zivi ili mrtvi i prijetili su nam da ako ne donesemo nikakve vijesti da ce nas pobiti...DOLAZIO JE LICNO DRAGAN GAGOVIC.Poslali su samo zene koje su bile sa djecom u zatocenju.Djecu su bili odveli u drugu prostoriju kao zalog,kao taoce,kako bi ih pobili ukoliko se majke ne vrate.
"ZA PET GODINA EVO CETNICKE VOJSKE"
Razija je isla sa ostalim zenama dva puta na pregovore.Doveli bi je do linije razgranicenja i onda je pustili da predje na drugu stranu.Dok su zene bile odsutne djeca su cetnicima bili taoci.Birali su zene sa najmladjom djecom u logoru.Zene su morale ici zbog djece,jer su znale da ce im djecu cetnici pobiti ako ne odu i ako se ne vrate.
Vodili su nas i na prisilni rad.Cistile smo njihove kuce koje su izgledale kao svinjci.
Djecu su maltretirali,posebno musku djecu.Psovali su im balijsku majku.Govorili su im:"J... vas Alija."
Starijoj djeci su govorili:"ZA PET GODINA EVO MLADE CETNICKE,KARADZICEVE I MLADICEVE VOJSKE."Govorili su da ce ih sve odvesti u crkvu da ih pokrste.Djeca su bila puna straha.
U logoru sam provela 40 paklenih mucenickih dana sve dok me cetnici jednog popodneva nisu pozvali sa djecom.Spremila sam ih i izasla.Galamili su na nas dok su nas trpali u jedno vozilo marke"golf".Dali su mi 50 njemackih maraka i jedan kruh i rekli da nas voze u razmjenu.Vozili su nas sve do zore slijedeceg dana...Dovezli su nas preko Crne Gore u mjesto Rozaj i tu nas predali dvojici policajaca koji su im dali neki paketic.U Rozaju smo ostali gotovo mjesec dana,da bismo preko UNHCR-a bili prebaceni cak u Norvesku.Putovali smo preko Srbije,Madjarske,Slovacke,Njemacke i Svedske.U Oslu nas je docekao moj rodjak i saopcio da nas je otkupio za 40000 njemackih maraka.
(Sifra:"DJECA TAOCI"-"MOLILA IH JE DA JE UBIJU"-2)

- 13:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi