drago boric

ponedjeljak, 14.05.2007.

..."METAK TI JE ZAKON.METAK JE ZLATO,ALI OVO CE TI SUDITI".GOVORIO JE TO I POKAZIVAO NA NOZ...

"CETNICI SU NAS MEDJUSOBNO PRODAVALI I KUPOVALI"
Nama nisu nista govorili,ali smo iz njihove price saznali da je u pitanju PRODAJA I TRGOVINA SA NAMA.Trgovali su robljem.Rekli su nam:"ICI CETE KOD OVIH MOMAKA I TAMO CE VAM BITI SUPER.
NIKO VAM NECE DOLAZITI I IMACETE SVEGA".RADOMIR KOVAC,ZVANI"KLAMFA"I JAGOS KOSTIC ZVANI"JAGA",odveli su nas u neki stan,u"Brenu",na cetvrti sprat.Bile smo nas cetiri djevojke.Tu smo bile 5-6 dana i nisu nikoga drugog dovodili,ali je"Klamfa"bio gori u svemu nego deset cetnika.On se na svakoj od nas izivljavao.Ponasao se manijacki.ODATLE SU MENE I MALU EDINU PRODALI NEKIM CETNICIMA-SRBIJANCIMA.Rekli su nam da idemo kod tih ljudi,posto su oni iz Srbije pa nemaju zena,
da im pospremimo kucu i napravimo rucak.
Srbijanaca je bilo puno,a svaki je htio da siluje.Tamo je nastao pravi haos.VOJKAN JAGIC,koji nas je kupio,nije dao da nas iko siluje,ali nije mogao da nas sacuva.Te iste noci su se tukli medjusobno zbog nas.U toj kuci smo bile 10-15 dana.Nad nama su se izredali svi.Jednom su nas iz te kuce odveli u jedan stan.Bile smo nas dvije i tri Srbijanca.Tu smo bile desetak dana.
Jednu vecer su nas ponovo odveli kod"Klamfe".Pili su cijele noci i pucali kroz prozor.Jedan me je tjerao da legnem,a drugi da ustanem.Pa tako cijelu vecer.Prije toga sam,iako ranije nisam pila alkohol,odlucila popiti pola litre konjaka,jer sam mislila da ce mi biti makar malo lakse ako budem pila.Tada sam vidjela da mi ni alkohol ne pomaze protiv zlikovaca i vise ga nikad nisam uzimala.
Sutradan je dosao"Tuta"i jedan Srbijanac i poveli su nas sa sobom."Klamfa"je ostao spavati.
Kasnije,kada se probudio,dosao je po mene i Eminu i povikao na nas:"Ustajte!"Mi smo ustale,a Tuta i Srbijanac nisu uopce reagovali.Kad nas je izvodio od Tute,iduci niz stepenice,govorio je:"Metak ti je zakon.Metak je zlato,ali ovo ce ti suditi".Govorio je to i pokazivao na noz.Onda nas je vratio u svoj stan.Edina,koja je ranije ostala u stanu,bila je pretucena,a Adise nije bilo.Kad smo dosle u stan,
natjerao nas je da se skinemo gole i da se popnemo na sto.Morale smo to uraditi i stajale smo gole na stolu nekih pola sata.Bilo nam je jako hladno.Bio je januar mjesec i nije bilo grijanja.Tako smo stajale na stolu i drhtale od zime.Onda nas je natjerao da uzmemo svoju odjecu u ruke i da tako gole izadjemo napolje.Potjerao nas je niz stepenice.U to je stigao Kostic.Nesto je pricao sa njim i onda su nas vratili nazad da se obucemo.Obukle smo se i onda nas je"Konta"potjerao u grad.Rekao nam je da ona cetvrta(mislio je na Adisu)vec plovi niz rijeku.Navodno su je ubili i bacili u rijeku.Kasnije se ispostavilo da su lagali,kako bi nas uplasili.Kad nas je doveo do rijeke,ponovo je dotrcao Kostic i pricao sa njim.Onda je"Klamfa"prisao meni,a da ga ja nisam ni vidjela,jer sam gledala u zemlju.Udario me je i ja sam kao snop pala na zemlju.Kad sam dosla sebi,"Klamfa"nam je rekao:"NIKO VAMA NIJE VLASNIK SEM MENE,NI"TUTA",NI IKO DRUGI".Navodno,mi nismo nikuda smjele izaci iz tog stana bez njegovog odobrenja.Emina,koja mi je pomagala,bila je sva otekla od udaraca i batina.Onda nam je"Klamfa"bacio kljuceve i rekao da idemo u stan i da ga pocistimo.
Jagos Kostic je,medjutim,usao sa nama u stan i natjerao nas ponovo da se skinemo i da stojimo na stolu...Stajale smo na stolu pola sata i onda nam je naredio da sidjemo i da sjednemo.Pocistili smo ono sto su oni prethodnu noc porazbijali.Tu noc smo tu i ostale.
Sutradan je dosao"Klamfa",isamarao nas i naredio da skuhamo kahvu,govoreci nam da se tim samarom pomirio sa nama i obecao da nas nece pobiti.Nakon dva dana"Klamfa"nam je saopcio da mene i Edinu mora poslati kod drugih.Rekao je da je Edinu prodao Draganu Stankovicu-"Dragecu"i da ce on doci po nju...
("Sifra:"PRODAJA BOSNJAKINJA"-"CETNICI SU NAS PRODAVALI KAO SVOJE ROBLJE"-5)

- 13:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi