drago boric

petak, 11.05.2007.

..."IZVEDITE JE TAMO DA JE UBIJEMO,ZAR NE VIDITE DA JE GOTOVA"...

"DOK SU NAS JEDNI SILOVALI,DRUGI SU MINIRANJEM RUSILI DZAMIJU"
Nakon dva-tri dana poslije toga,ponovo dolaze"GAGA"i"ZAGA"i kazu da izadju one djevojke koje znaju dobro pricati.Znala sam sta ce se desiti i da je ono bila namjestaljka.Onda su izdvojili nas cetiri djevojke.To smo bile:ja,Emina,Dzenana i Mirsada.Doveli su nas u onu istu kucu gdje sam i prije bila.Tu smo ostale cijele noci.
TE NOCI JE MINIRANA FOCANSKA DZAMIJA.TO JE BIO 2.VIII 1992.GODINE U 23.40 SATI.Vodili su me ulicom u neposrednoj blizini dzamije.Nestalo je struje.Te noci uzeo me je cetnik DUSKO DUBLJEVIC
(CRNOGORAC).Cijele noci me je silovao.Nije me uopce pustao.Ujutro su dosli drugi i nastavili...
Tog dana:"DRAGEC","NIDZA"(CRNOGORAC)I"ZUJO"(CRNOGORAC)su htjeli da nas odvezu autom,
navodno,negdje na sigurno,ali su u medjuvremenu dosli PERO I GOLIJAN,te su nas vratili ponovo u onu kucu.Te noci,u tu kucu su dovedene jos tri djevojke i jedna trudnica.Bila je trudna 8 mjeseci.Sa njima je dovedena Ifeta i jos jedna djevojcica.
Sve su nas rasporedili po sobama.Posto sam bila prisiljena da cijele noci budem sa Duskom Dubljevicem,nisam mogla znati sta se desava u drugim sobama.Ujutro,kada me je Dusko pustio,
odmah me je preuzeo"KONTA"-KONTIC.
Nakon jednog sata je dosao"Zaga"i odvezao nas odatle.Sa mnom su odvedene jos tri djevojke:
Dzenana,Emina i Ifeta."Zaga"nam je rekao da ce nas suociti sa novinarkom kako bi utvrdio sta je koja od nas pricala,te ako budemo lagale da ce nas prikovati na splav i pustiti niz Drinu.Dovezao nas je u susjedno mjesto pred jednu kafanu.Uveli su nas i dali nam da jedemo.Mene su odredili da sjedim pored PERE ELEZA.Elez mi je govorio da jedem,a ja sam bila nemocna za bilo sta,napola mrtva od straha i od svega sta mi se desavalo.Jedan od njih je rekao:"IZVEDITE JE TAMO DA JE UBIJEMO,ZAR NE VIDITE DA JE GOTOVA".Odatle nas je MISKO SAVIC(CRNOGORAC IZ PLJEVALJA)odvezao u kucu Sulje B..
Kad smo tamo dosli,izasao je"Zaga"i iz kuce izveo Senadu B.i Amru,a nas je odveo na sprat na pocistimo sobu u kojoj smo trebale spavati.Mi smo sobu pospremile i stavile spuzve.Kasnije je dosao cetnik NIKOLA BRCIC-"RODJO",utjerao me silom u jednu sobu i silovao.Nisam se smjela braniti.Sve to sto su nam cetnici cinili je postajalo gotovo normalno.Kad je on zavrsio,natjerali su me da sidjem u prizemlje.Tu sam zatekla i djevojku Sanelu,koju je za sebe drzao NEDJO SAMARDZIC.On je bio iz Bilece,ali je pred rat bio zatvorenik u KPD-u Foca.Kad je rat poceo,pustili su ga SDS-ovci iz zatvora i on se prikljucio cetnicima,najekstremnijim zlocincima.
U kuci Sulje B.boravila sam 4 mjeseca.Tu je bilo 8-9 djevojaka.U toj kuci ja i Dzenana smo bile zaduzene da kuhamo,jer su oni uvecer dolazili da jedu.Morali smo kuhati,prati,cistiti...Svako jutro sam morala ustajati u pola pet,kada su oni isli u akciju i na teren,pripremiti im dorucak,skuhati kahvu i ispratiti ih.Mi smo tu ostajale samo preko dana.Uvecer su oni dolazili ponovo...
Mnogo puta smo razmisljale o bjezanju.Jednom smo se cak i dogovorile i spremile za bjezanje ali nismo uopce znale teren.Bilo nam je sve nepoznato.Bojale smo se da ih negdje ne sretnemo i onda bi nam bilo jos gore.I djevojke iz mjesta,koje su bile sa nama,nisu dobro poznavale taj teren.Nismo se usudile krenuti.Cetnici su u pripravnosti boravili i u hotelu,a to je bilo blizu nas,tako da su oni preko dana,kad ne bi isli na liniju,dolazili kod nas.Naredjivali su sta da im spremimo za jelo.
"HOCEMO LI JA I TI U PARTIZANE..."
Zatim nas je Pero Elez uzeo za sebe,kao da mi budemo samo njegove djevojke.On je dosao prvu noc i obje nas silovao.Dolazio je kasnije i nije nas dirao,ali je zato dovodio po PET-SEST CRNOGORACA IZ PODGORICE I NIKSICA sa sobom.
Jednu vecer je dosao RADIVOJE MARKOVIC IZ GACKA.Nosio je sesir i stap iz Titove vile sa Tjentista.
Prisao je meni i pitao me:"HOCEMO LI JA I TI U PARTIZANE?MI SMO PARTIZANI,MI NISMO CETNICI."Tu su sjedili,pili i svaku noc su bili pijani.Markovica su poslali u sobu sa Adisom,a mene i Edinu nisu dirali.
Poslije izvjesnog vremena on je isamarao i izbacio Adisu iz sobe i poslao je po mene da ja idem kod njega.Tu noc je radio od mene sta je htio,a bio je skroz pijan.Izivljavao se skoro cijelu noc.Braniti se nisam smjela.Jedva bi cekali da me ubiju a time da u meni ubiju i svoj zlocin,svoje divljastvo i fasizam,
sta sam ja pamtila i pamtim i danas...
I tako je to trajalo danima.Ako nas nisu oni silovali,dovodli su nekoga od cetnika sa strane.Onda su poceli dovoditi i komsije iz mjesta i od njih naplacivali za njihove uzitke.Meni licno nisu,ali jesu Edini i Adisi.Doveli su jednog,zvao s Papro.Bio je nesto stariji covjek,i corav na jedno oko.Bilo je ga ruzno vidjeti,a kamoli sa njim...No mi smo bile u gorem polozaju od roblja,od zivotinja.Trpjele smo samo da bi jednom,kad-tad,kazale istinu o Srbocetnicima i njihovom fasizmu.
Jednom me je silovao ZORAN SAMARDZIC.To je bilo divljacko izivljavanje,da se ne moze ni u snu sanjati nesto tako.Onda sam jednom molila"ROKA" da dodje i da spava sa mnom u sobi a da nista ne radi,samo da bude tu,jer mi je vise bilo dosta"redaljke".On je obecao da ce doci i od tada,kako je on poceo dolaziti,smanjilo se dovodjenje drugih cetnika,jer,zakljucile smo,ako bi neka od nas imala nekog
"svog"cetnika uz sebe,onda na njoj nisu pravili"redaljku".
Poslije sedam dana,"Roko"je otisao u Kalinovnik na liniju i tamo je poginuo.
Cetiri mjeseca nakon toga,dosli su GOJKO JANKOVIC,DRAGAN ZELENOVIC I"TUTA" i rekli su da cetiri djevojke moraju ili ubiti,ili poslati u Focu iz koje su nas i doveli,jer oni nemaju dovoljno hrane da nas hrane.Ostale su Dzenana,Mirela i Sanela.Otisle smo ja,Emina,Adisa i Edina.Odveli su nas u jedan stan kod"Ribarskog".Tu smo prenocile jednu noc.Jankovic nam je govorio da cemo tu biti sigurne i da nas niko nece dirati.Medjutim,sutradan dolaze cetnici-kupci koji su nas kupili od Zelenovica i"Tute"...
(Sifra:"PRODAJA BOSNJAKINJA"-"CETNICI SU NAS PRODAVALI KAO SVOJE ROBLJE"-4)

- 14:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi