drago boric

petak, 11.05.2007.

..."KOJA TI JE SISA DRAZA?"...

"KOJA TI JE SISA DRAZA"
Jednu noc je dosao DRAGOSLAV KUNARAC-"ZAGA"i odveo mene i Dzenanu u jednu kucu.U toj kuci je bilo 20 cetnika,a medju njima je bio i"GAGA".On je bio najgori cetnik-zlikovac,koga sam ikada vidjela.
Bio je uzasan.Jedan drugi cetnik sa njima bio je sav krvav.Na nogama je imao bijele cizme,ali su mu i one bile uprskane krvlju,kao i odjeca.Nas su natjerali da ocistimo kucu.Mi smo,kao nesto,i ocistile.
Onda su oni donijeli mesa i vecerali su.Nisu nas pozvali,niti su nam od jela ista dali...
Poslije vecere,"Zaga"je odveo Dzenanu u drugu sobu,a ja sam sa ostalim cetnicima ostala u sobi...
Nekoliko cetnika povalilo me je odmah na krevet i skinuli su me,tako da sam ostala potpuno gola.
Plakala sam i molila,a oni su bili time jos gori prema meni.Morala sam da se predam,pa se njih 15-20 redalo na meni,sve do jedan po pola noci.Nisam se smjela braniti.U pocetku sam se,kako rekoh,
branila,borila sa cetnicima,ali bi me savladali i jos zesce zlostavljali.Trpjela sam.Morala sam,ako treba i do same smrti.Sta god da su mi radili,nisam smjela niposto da se branim.Nisam smjela nista progovoriti.Nisam imala pravo glasa.Nisam bila covjek za te zvijeri.Bila sam puki objekt za zadovoljenje nagona Srbocetnika.
Zadnji koji je ostao da se izivljava na meni UZEO JE NOZ I POSAO PREMA MENI.PITAO ME JE:"KOJA TI JE SISA DRAZA?"Onda je CRNOGORAC"TOLJA"rekao:"Nemoj da je diras.To je jako dobra djevojka".
Ovaj je posao onda na njega,a ja sam molila da me puste u kupatilo da pijem vode,jer sam bila iznemogla.Nisam imala zraka.Medju njima je bio i jedan ranjeni cetnik koji je sjedio pored kreveta na stolici i"Gaga"mi je naredio,posto je on ranjen u stomak,da mu ja ucinim zadovoljstvo tako sto cu ga oralno zadovoljiti.Tu,medju njima je bio i JURE RADOVIC SA BRODA,skolski drug moje blize rodice.
Dobro sam ga poznavala.MENI JE JURE RADOVIC GOVORIO:"SPASIO BIH TE KAO MOJU SESTRU."SVE JE LAGAO.ON JE BIO GORI NEGO DESET CETNIKA.On je bio non-stop na meni.
Nije htio da me pusti a sa sobom je na mene dovodio jos trojicu cetnika.Jedan cetnik mi je bio sa jedne strane,drugi sa druge,treci me oralno zlostavljao a i on,Jure.Bilo je uzasno!To nikada ne mogu zaboraviti!TU RANU CU NOSITI DO SMRTI.
Pred zoru su mene i Dzenanu vratili u fiskulturnu salu.Bile smo izmrcvarene i ponizene,da se to rijecima
ne moze opisati.
Poslije svega toga,Dragoslav Kunarac je poslao jednu novinarku, koja je dosla u salu i predstavila se kao da je novinarka sa Radio Sarajeva.Ja sam tada izmorena lezala na podu i slusala sta ona prica.
Pitala sam se da li je moguce da je ona dosla sa Radio Sarajeva.Rekla je da nije i da je dosla sa Pala sa"Kanala S".Ispitivala je zene sta se desavalo.Ja joj nisam htjela nista govoriti.To je bilo drugi put da cetnicki novinari dolaze kod nas.Ispitivala je neke zene i onda prisla meni.Rekla je:"Slobodno ispricajte sta se desavalo,jer to nece niko saznati.Ne bojte se."Gledala sam je i mislila:"Kome ti to pricas?!"Ne znam sta mi je bilo,ali sam joj rekla ovo:"Svega je bilo,samo me nisu tukli"...
(Sifra:"PRODAJA BOSNJAKINJA"-"CETNICI SU NAS PRODAVALI KAO SVOJE ROBLJE"-3)

- 09:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi