drago boric

četvrtak, 03.05.2007.

..."EVO I DUSKA,OBECAO SAM MU,NECU DA GA LAZEM.MOJE CE SE PRIMITI U TEBI,A ON SAMO NEKA BOLJE UTVRDI"...

"BIRAJ KURVO BALINKO,ILI MENE ILI LUDOG DUSKA..."
U neko doba Ceranic je skocio,uhvatio me za nadlaktice i ugurao kroz vrata u susjednu sobu.U sobi je bio samo jedan lezaj i na njemu prljava vojnicka deka.Naredio mi je da sjednem na lezaj,a on je izvadio jedan papir i prepolovio ga na dva dijela.Nesto je napisao i na jednoj i na drugoj polovici papira,presavio ih nekoliko puta i smotuljke bacio pod moje noge."BIRAJ KOGA CES,ILI MENE ILI LUDOG I KURATOG DUSKA!"Nisam bila na cisto sta je time zelio.Plasila sam se onog najgoreg i sutjela sam,gledajuci preda se u smotuljke papira.Onda je on povisenim glasom ponovio:"Biraj koga ces,ili mene ili ludog i kuratog Duska!"Briznula sam u plac,pokusavajuci da se tako branim,da mozda dobijem na vremenu,jer su mi se slutnje obistinile...Silovali su druge zene,silovali su djecu,pa ce i mene...Skocila sam sa lezaja i posla ka vratima,a Ranko me je uhvatio za ramena od pozadi,okrenuo me ispred sebe i koljenom me jako
udario u straznjicu,bacivsi me na lezaj."BIRAJ KURVO BALINKO,ILI MENE ILI LUDOG DUSKA!AKO NECES DA BIRAS ONDA CU PRVO JA PA DUSKO DA POTUCAMO LIJEPU TURKINJU!",urlao je pijani Ceranic i okrenuo se prema vratima.MOLILA SAM GA DA ME NE POVRIJEDI,DA MI NE POVRIJEDI DJECU,a on se okrenuo i povikao:"BIRAJ PAPIR!"Uzela sam jedan od dva smotana papira i odmotala ga.NA PAPIRU JE PISALO CIRILICOM:"DUSKO".Ceranic mi je istrgao papir i pogledao ga,da bi odmah rekao:"IPAK CU BITI JA,A NE DUSKO.BOLJE CU TO JA URADITI,DA RODIS NOVOG CETNICKOG VOJVODU,A NE OVU LUDU."
Natjerao me da se skinem potpuno gola i tu na lezaju me silovao vise od pola sata.
Digao se sa mene,obukao se i nije mi dozvolio da se obucem.Naredio mi je da ostanem lezati gola.Izasao je i nakon pet minuta uveo nekog covjeka,starog izmedju 35 i 40 godina.Na njemu je bila stara i pocijepana maskirna uniforma..."EVO I DUSKA,OBECAO SAM MU,NECU DA GA LAZEM.MOJE CE SE PRIMITI U TEBI,A ON SAMO NEKA BOLJE UTVRDI",rekao je kroz smijeh Ranko Ceranic i naredio Dusku da me i on siluje.Ceranic je ostao u sobi i sve je gledao.Taj ludjak sto ga je doveo i natjerao na mene tako me je pred Ceranicem unakazio,da sam i dolje krvarila,a i tijelo mi je krvarilo,jer sam po cijelom tijelu,a posebno po grudima bila izgrebana i izujedana.
Nisam se mogla ni pomaci jer sam bila sva isprebijana,pa je Ceranic zovnuo Arziju i Fehimu da me brzo obuku..."Inace",rekao im je,"i vi cete od ludog Duska biti izje...e."
Pomogle su mi jadnice da dodjem sebi,da se priberem,obukle mi ono malo haljinke i izvele me iz barake.
Djeca su mi vani jako plakala,a ja nisam imala vise snage ni za zivot,ni za plac.
Kad smo dosle do nasih,autobus je vec bio pripremljen da nas voze dalje.Pred autobusom je stajala i plakala moja poznanica Arzija.Njoj su bili u baraku odveli kcerku Mervanu i nisu je vratili.Plakala je i molila
da joj vrate djevojcicu.I mi,svi ostali,smo plakali,jer nismo znali kuda ce nas voditi.Kasnije su iz barake,u kojoj su nas Srbi silovali,vratili svu rascupanu Mervanu i mi smo krenuli.U autobusu su polupijani cetnici pjevali pjesmu"Otis`o si dragane,ostala je tuga".
Dovezli su nas do jedne skole i tu nas iskrcali.Natjerali su nas u skolu od koje su napravili logor.Svi smo bili strpani u jednoj ucionici,u kojoj su bile samo spuzve na podu.Nismo ni ovdje imali cime da se pokrijemo.U toj skoli-logoru smo ostali 15-ak dana.Mogli smo danju izaci u dvoriste,na dvorisnu cesmu.Bojali smo se da izadjemo od cetnika,ali smo morali zbog djece...SVASTA SU NAM GOVORILI I SVASTA NAM RADILI,sto se ne moze opisati.Tu su nas opet poceli ispitivati.IZVODILI SU DJEVOJKE I NAS ZENE U DRUGE SOBE I U NJIMA NAS PRISILJAVALI NA SEKSUALNE ODNOSE.DOLAZILI BI I IZVODILI KOGA SU HTJELI.Mene su izvodili vise puta,ali su prestali kada su vidjeli da krvarim,da sam sva krvava...
(Sifra:"LUDI DUSKO"-"CETNIK JE OKRVAVLJENIM NOZEM JEO IZ KONZERVE"-2)

- 12:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi