drago boric

utorak, 24.04.2007.

Sifra:"MIKAVICA"-"UZELI SU NAM HRANU I DALI JE PSU..."-2

"PUCAO JE DVA PUTA U MENE..."
Molila sam Berinu,kao i sebe samu,da izdrzimo.Nadala sam se,i Bogu se molila da dodje do razmjene zarobljenika.Berina mi je,medjutim,rekla da vise ne moze izdrzati i da je bolje da je ubiju,nego da je nakaze.
Navecer su opet upali u nasu prostoriju i uperili baterije u nas dvije,u mene i Berinu.Krile su nas starije zene,a jedna se sama nudila da zamijeni Berinu.Na to su oni usli unutra,gazeci nogama zene koje su lezale na podu.Bili su to strazari MIKAVICA(ZVALI SU GA I MISO)I CECUR RATKO.MIKAVICA je inace najzesce silovao Berinu i trazio da mu tada radi sve sto on trazi od nje.Njih dvojica su nas dvije izveli i odveli nas u jednu susjednu kucu.Rasporedili su se u dvije sobe.MENE JE UZEO RATKO A BERINU MIKAVICA-MISO.Ja sam morala da legnem sa CECUROM i on me je golu uzimao skoro pola sata,kada se iz susjedne sobe zacuo vrisak Mikavica-Mise,a nekoiko sekundi poslije toga cula su se dva pucnja iz pistolja.Sa mene je skocio Ratko i posao se oblaciti kada je u nasu sobu upao Mikavica,vristeci i masuci pistoljem u rukama.Kad me je vidio na lezaju PUCAO JE DVA PUTA U MENE,dok ga Ratko nije napao,udarivsi ga sakom u vilicu.Odmah mu je oteo pistolj i prisao meni koja sam bila pogodjena i krvarila.Pogodila su me dva metka,jedan u kuk,a drugi izmedju lijevog ramena i dojke.Dok me je dizao sa lezaja,u kucu je uletjelo nekoliko cetnika koji su culi pucnje.Iznijeli su me do jednog vozila i odvezli u njihovu vojnu ambulantu u Visegradu.Tu su me operisali i izvadili mi metak iz predjela kuka.Metak mi je ostetio kost.Metak ispod ramena je prosao kroz moje tijelo.
Nista nisam znala za Berinu jer sam u bolnici ostala 10 dana.Kada su me vratili u"Uzamnicu",saznala sam da se Berini desilo ono najgore,da ju je Mikavica ustrijelio sa dva hica i da je ostala na mjestu mrtva.Saznala sam da je ucinila ono sto je naumila,kada ju je Mikavica silio da mu ljubi spolni organ.
Ona ga je tako jako ugrizla da mu je zubima gotovo otkinula penis.Kada se Mikavica oteo od nje i oslobodio se njenih zuba,dohvatio je,vristeci,tesko ozlijedjen,svoj pistolj i pucao u Berinu dva puta,a onda upao u drugu sobu i pucao u mene...Saznale smo od jednog cetnika CRNOGORCA,ZVAO SE VUKASIN,da su Mikavica-Misu prvo doveli u bolnicu,gdje je ostao dan-dva,a poslije su ga zatvorili nekoliko dana pa pustili da ode na sarajevsko ratiste u neki interventni vod,u kome su gotovo sve bili dobrovoljci iz Rusije,Ukrajine i Rumunije.
Vise nisam vidjela ni Ratka Cecura,ne znam sta se desilo sa njim.Poslije rata sam saznala da je bio tesko ranjen kod Gorazda i da je prebacen na lijecenje na VMA u Beogradu.Poslije rata su ga,kazu,
vidjeli u nekoj banji u Mladenovcu kod Beograda.
Pred Novu 1993.godinu,posjetio nas je"Crveni kriz"i upisao nas u svoje spiskove.Uspjeli smo jednoj njihovoj zeni,koja je inace iz Spanije,ispricati ukratko sta nam se sve desavalo i kroz kakve smo teske muke kao zene prolazile.To je pomoglo,pa smo dobili novo strazarsko osoblje i upravnika.
Silovanja su nam se i dalje desavala,ali puno,puno rjedje nego do Berininog ubistva...
Puno smo im morale raditi oko stoke i na njivama i bile smo stalno gladne.Da nismo jele voce dok smo radile vani,poskapavale bismo od gladi,jer je hrana bila puno losija nego sto je bila ona u pocetku,koja je,opet,bila nekvalitetna i kolicinski nedovoljna.
Sada zivim u Australiji sa bolesnom majkom i nadam se povratku u moju domovinu Bosnu,pa i u moj Visegrad.

- 13:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi