drago boric

srijeda, 07.03.2007.

Stjepan Mesic

...Poslije jednog redovnog mjesecnog sastanka izmedju HDZ-a Hrvatske i HDZ-a Bosne,iznenadio sam se kad sam na jednom objedu ugledao Bobana,Kostromana i Kordica.Tudjmanova tajnica pozvala me na objed.Uvjeren sam kako su me pozvali ne bi li me pokusali ubijediti na Tudjanovu stranu.Bili su nazocni predstavnici HDZ-a Hrvatske i Bosne.Objedi s Tudjmanom traju otprilike jedan sat.STALNO SU GOVORILI O`HUMANOM PRESELJENJU STANOVNISTVA`.Tada sam prvi put cuo taj izraz,po svemu sudeci,to je trebalo biti umjesto rata,svaka bi skupina otisla u svoju domovinu.Hrvati bi otisli na hrvatsku stranu,Srbi na srpsku stranu,a Muslimani na muslimansku stranu,i svi bi medjusobno razmijenili kuce kako bi narod mogao lakse preseliti.MOJ JE DOJAM BIO DA SU SE OCITO NAGODILI O PODJELI BOSNE.TAJ JE RAZGOVOR BIO U DOBA MUSLIMANSKO-HRVATSKOG SUKOBA...

- 14:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi