drago boric

četvrtak, 14.12.2006.

Da li je Kosovac-"KOSOVAC"?!-1

Dugogodisnji TV-urednik Obrad Kosovac miran je i stalozen covjek,doduse kad treba,brz je na rijecima s podosta verbalnih bodlji i cinizma.U vrtlozima hrvatske politike uspinjao se po stubistu najmocnije medijske kuce u Hrvatskoj,od obicnog suradnika i voditelja TV Dnevnika do urednika Dokumentarnog i Informativnog programa,a zatim i do glavnog urednika HTV-a.Danas sjedi u sobi pretrpanoj video zapisima i knjigama.Uredjuje TV kalendar,malu i vrijednu emisiju o povijesnim dogadjajima,mozda jedinu koja sustavno donosi teme iz Domovinskog rata.Taj mu polozaj nimalo ne smeta."Sada sam na prisilnom odmoru u bucnoj televizijskoj ludnici",kaze Kosovac i dodaje da mu se napokon spojilo`ugodno s korisnim`jer neobicno voli i taj svoj posao.

Za neke je Kosovac kontroverzna soba,mracan lik iz Tudjmanova doba i glorifikator njegova
`autoritativnog rezima`sto u tog novinara izaziva zajedljivi podsmijeh:"Mrze me oni koji sviraju u stare jugoslavenske trube i ne podnose utemeljitelja hrvatske drzave,ali me,na srecu,postuje ona tiha vecina koja je obranila,spasila i stvorila hrvatsku drzavu,ne spontano i s maglovitim ciljevima,nego bas pod Tudjmanovim vodstvom.Moja je najveca krivnja",kaze Kosovac,"STO ME SAM TUDJMAN PROGLASIO NAJVECIM TUDJMANOVCEM MEDJU HRVATSKIM NOVINARIMA,OD CEGA SE MNOGIMA OD MUKE DIZALA KOSA NA GLAVI."Ne bez razloga,upravo zbog njegovih rijeci,Kosovca smo morali upitati:

Kako ste se onda i vi nasli na popisu navodnih udbaskih suradnika?
-Vec samo pojavljivanje mog imena na inkriminiranoj listi rusi donekle njezinu vjerodostojnost iako se za neke navedene osobe moze opravdano posumnjati da su sluzili tajnoj jugo-policiji,na ovaj ili onaj nacin.Tko je mene dopisao na taj papir iz 1997.godine,zaista ne znam,ali sam posve siguran zasto je to ucinio u nekoj mracnoj kuhinji upravo tada kad sam vodio najutjecajniji program HTV-a,onaj Informativni.Takvih je objeda bilo vec prije.Kad sam 1992.radio Tudjmanovu filmsku biografiju,neki su mu"dobronamjerno"prisapnuli:"Pa,Kosovac ti je radio za Udbu!".S predsjednikom sam se nalazio zbog prirode posla vise puta u cetiri oka.Tudjman mi je sam spomenuo tu podlost i odmahnuo rukom:"Nista ne brini,ja sam te-moram priznati-dao provjeriti.Ti nikada nisi radio za Udbu".
Zacudjuje da se ta objeda pojavila i nakon pet godina,sada u pisanom obliku,i to poslije mojih sjajno obavljenih novinarskih zadaca u"Bljesku"i"Oluji",koje zasigurno ne bi nitko imalo pametan povjerio
"prononsiranom udbasu",da svojim gazdama otkriva tijek ratnih operacija.No,duga prica moze se sazeti u nekoliko rijeci.Tudjman se potkraj 1996.vratio iz"Walter Reeda"sa zlogukom procjenom americkih lijecnika kako mu preostaju jos samo tri mjeseca zivota.Kako to obicno biva,kad odlaze velikani,prizemni borci za vlast na moje prevazno mjesto na brzinu su htjeli instalirati svoje pokorne pulene.Ja takve nikad nisam slusao:ZA MENE JE JEDINI ZAKON BILA TUDJMANOVA RIJEC,rijec pobjednika u ratu i drzavnika koji je uvijek znao usmjeriti pozitivne narodne silnice prema pravom cilju.Neki su me zaigrani decki cak i prisluskivali.Zar nije cudno da to nisu cinili u ratno doba 1991.godine?Tudjman se ozbiljno naljutio.UNS je proveo istragu pa se otkrilo tko i zasto stoji iza podlih optuzaba.Na srecu,te je mracnjake,koji nikada nisu spoznali da se moje prezime Kosovac pise velikim a ne malim"k",pomelo vrijeme.A sto se meni dogodilo?Bas nista!Stovise,postao sam glavni urednik HTV-a...
("Hrvatski list")

- 14:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi