drago boric

četvrtak, 02.11.2006.

Abdulah Sidran

PLANETA SARAJEVO:JA OSTRVO SAM,U SRCU SVIJETA

Golem je svijet,plove kontinenti
i nesreca se zbiva posvuda,ali ovo je
drugo:jednako mirise suma na sjeveru i
suma na jugu,i miris taj ne lici ni na sto
sto covjek vec nije cuo,vidio,dotakao rukom.
Uzalud nozdrve se sire(da tako zametku
utroba majcina ne mirise?)-to miris je
Niceg,sto istim glasom place i pjeva-
jer ljubav i nesreca jednako ovdje imaju
lice,i sve je isto.Na kapijama,strazari
sto obuzima ih jeza,strazari sto
sanjaju stojeci(Let,mehko nepostojece
krilo!)-al isti prenuce ih glas:
"SARAJEVO!SPRZILA TE MUNJA!"-To mene
opet neko upomoc zove.Ocajnik i mudrac,
dijete,protuha i hulja-pred mojim
licem izmireni:sve je jedno,i sve je
isto ovdje.Ja ostrvo sam,u srcu svijeta,
do mene nista ne dopire,samo troma
krv njegova,samo jeza sto pluta nad svim.
Tisina,i nista uokolo.

- 17:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi