L'angolo bordeaux

četvrtak, 31.01.2008.

Skoro pola godine kasnije...

Ah...opet moram čestitat Novu godinu. Ispada da svaka četiri posta moram čestitat :D.
Priznajem, lijena sam. Ali ne samo da sam lijena, nego nemam ni vremena ni inspiracije. Odnosno imam inspiracije ali u trenutku kad ona dođe nemam mogućnosti napisat ono što bih htjela. A kad imam mogućnost, nema inspiracije. Simple, ha?

Dakle...odakle da krenem? Od najljepšeg cerek
Bili smo na skijanju cerek
I bilo nam je super, naravno. Jedino što sam se opet uvjerila da je Bergson imao pravo kada je tvrdio da je dojam vremena zapravo subjektivan. Zašto tjedan ne proleti kad radiš kao što proleti kad si na godišnjem?!
A propos g.o.-a, Najdraži je sutra trebao početi raditi nakon godišnjeg. Trebao, da. Pozvali su ga dan ranije zbog bolovanja kolege, tako da on već sada šizi negdje po gradu u potrazi za parkingom.
Kod mene je situacija prilično loša. Postoji netko tko bi mi oduzeo neke sate i samim time 1000 kuna na plaći. Zatim postoji mogućnost da je "greškom uzrokovanom ljudskim faktorom" netragom nestala moja prijava za polaganje državnog ispita. To još nije sigurno, sutra ćemo znati. Ako se ne javim, znači da sam ubila nekog. Nevjerojatno ali istinito.
I tako...
E da, neki dan je ministar Zamorac sa svojim suradnicima odlučio da i treći razredi strukovnih škola ove godine iznenada polažu simulaciju državne mature. Ljubim ga i zahvaljujem mu što se brine za naše slobodno vrijeme. Baš smo se nekako dosađivali...

Privatni život? Pa nema toga baš...
Najdražeg viđam uglavnom vikendom :( . Prijateljice su tu, ali nikako da se vidimo :( . Icq-Ivan je odsutan već dobrih tri mjeseca. Nemam ga namjeru više kontaktirati dok se (i ako se) sam ne javi. Dosta je bilo. Čovjek može imat hrpetinu problema, ali prijateljima se uvijek može javit, makar sms-om ili mailom. Ne bi li dao do znanja da ih nije zaboravio. I opet sam ja čudna. Sigurna sam da sam čudna.

Idem se spremit da ne zakasnim...hahahahahaha...pa ja nikad ne kasnim. Jel'tako? cerek Srećom pa oni koji znaju odgovor ovo ne čitaju. A vi, malobrojni ostali, živite u zabludi :D :D :D

- 06:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #