L'angolo bordeaux

subota, 02.12.2006.

Bez naslova

Umorna sam. Od svega i svih.
Raditi osam sati prekovremenih svaki tjedan postalo je puno. Odnosno uvijek postane puno u ovo doba godine, kad treba svih ispitati, pisati kontrolne, ocjeniti i zaključiti ocjene za polugodište. Puno mi je tih osam razreda i dva predmeta. Inače nije, ali u ova dva tjedna prosinca i dva u lipnju....dođe mi da poludim!
Nad glavom mi visi i organizacija maturalne zabave. Obećala sam si da se neću dati previše uvući u sve to, ali što da radim kad su ovi moji toliko "složni" da na kraju ne bi bilo ništa da ne interveniram tu i tamo. U ponedjeljak imamo sastanak s vlasnikom jedne agencije koja se bavi organizacijom maturalnih zabava i nadam se da ćemo s njim sve dogovorit i da više neću morati previše brinuti o svemu tome.
Nadalje, nešto puno bitnije me muči: kredit za stan. Podigla sam sve formulare ali se investitor nikako ne javlja. Najdraži ne brine toliko o tome i zato me ljuti. Jučer sam mu rekla da ne mogu ja sama vodit brigu o svemu i neka se malo pokrene.
Znam ja da je i on umoran. Ali u dvoje je lakše nego sami.

I tako sam jučer krahirala. Pukla. Pričala sam s jednim dugogodišnjim icq prijateljem i nikako nisam bila zadovoljna njegovim rečenicama. Ja neke stvari ne znam skrivati. On mi je rekao da sam užasna, da mu nimalo ne pomažem tim svojim stavom i da je njemu tako teško komunicirati.
Ok, ima pravo. Ali ja znam zašto sam takva. A i on zna. Jer sam mu već stotinu puta rekla da me smeta to što ja uvijek slušam a rijetko me se pita. Njegove bračne i ine probleme uvijek sam strpljivo saslušavala i opet ću, nema frke. Ali kad ja kažem da sam u komi, taj dio teksta kao da se ponekad preskače. I to me ljuti.
Rekla sam mu to nedavno, i rekao je da je svjestan da se tako dogodi ponekad, ali prekjučer je opet bilo isto.
Uglavnom, jučer sam ja u njegovim očima ispala bezobrazna, i nije mi drago zbog toga. Ali ponekad valjda treba pokazat zube. Napisala sam mu sms navečer, ali naravno da nije odgovorio. Ništa novoga.

Enivej, sutra mi je rođendan. I jedva čekam da prođe. Ne želim vidjeti nikoga osim Najdražeg, mame i tate. A morat ću se nagledat svih.
I grlo me boli. Neoangin ne pomaže.

Depresivna? Nervozna? Samo mrvicu...

- 16:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #