L'angolo bordeaux

utorak, 28.02.2006.

Prženje i opuštanje

- Ajme, kako ti srce lupa!

Rekla je to jučer neka buduća zubarica koja je asistirala kirurgu dok mi je on rezbario zubno meso.
Lupa?! Nego što nego lupa! Pa bilo me je strah, priznala sam to svima!

Došla sam malo prije zakazanog termina, ispunila formular u kojem sam pristala na sve i svašta i izjavila da je sa mnom sve u redu (što se zdravlja tiče, naravno. Nisu pitali ništa za kredit i stambeno pitanje) i onda je medicinska sestra došla po mene. Prije nego što sam ušla, rekla je jednom gospodinu koji je - ma kako se samo to dogodilo - naručen u isto vrijeme kad i ja, neka se samo malo strpi jer ću ja biti brzo gotova.
Citiram: "samo da joj malo popržimo zubno meso".

Pozelenila sam. Mrzim prženje. Bilo kakvo.

Kad sam ušla u ordinaciju, uputili su me u onu susjednu, rekli da sjednem i da se opustim. Haha, naravno. Opustit ću se, sad će ionako doći neko uberzgodan frajer koji će me dobro izmasirati i tako postati najbolji prijatelj moje kralježnice. Opuštanje...
Sve je spremno. Svi instrumenti su oko mene. Dolazi kirurg i uz "dobar dan" ulazi s injekcijom u moja usta. Prvi, drugi, treći, četvrti i jubilarni peti ubod. Na nebu vidim isto toliko zvijezda.
"Jel' ti trne?"
"Tvne, tvne!"

Zatvorim oči, srce lupa k'o blesavo. Otvorim oči kad ono oko moje glave, brat bratu, deset ruku. Panika. Što će svi ovi ljudi ovdje za jedno banalno prženje??
Krenulo je.
"Ako te bude boljelo, reci."
"Čut ćete me", htjela sam reći ali nisam uspjela, nego sam samo kimnula glavom. Možda mi je ipak netko pročitao misli.

Nakon par minuta sve je bilo gotovo. Zagrizla sam onu odvratnu gazu, platila 15 kuna i 32 lipe participacije i krenula kući.

Iskreno, mislila sam da će biti puno gore. Ali više volim da je tako nego da mislim da će sve bit pjesma pa se onda neugodno iznenadim.

Strah od doktora je kod mene evidentan. Od vađenja krvi do kirurga, ja proživljavam istu situaciju. Kukavica. Ok. Priznajem. Da li mi se pola oprašta? :D

Nema veze. Neka doktora tamo u ER-u....daleko od mene.

- 11:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #