L'angolo bordeaux

subota, 03.12.2005.

Raspoloženja

Danas mi je rođendan. Sinoć sam ga dočekala u suzama, nakon posjeta stranici http://karlab.blog.hr. Link sam dobila mejlom od jednog prijatelja.
Život je ponekad zaista nepravedan i jednostavno ga ne mogu shvatiti. Što je to malo biće skrivilo ikome na ovom svijetu da bi time zaslužilo ovakav život. Iako vjerujem da ima nekog gore, iznad nas, kad čujem za ovakve situacije, upitam se da li je otišao na godišnji ili u mirovinu.

Iako sam danas 26. put slavila rođendan, htjela sam tortu sa svjećicama. Onim od brojeva. Dakle kupila sam dvojku i šesticu, a budući da mogu trajati, poslužit će i za 62. rođendan. I puhala sam u svjećice. Moj mali prijatelj Carlo mi je pomogao. Njemu je to najbolji dio rođendana. Puhao je nekoliko puta u moje brojke.

Najbolje prijateljica mi je prva čestitala. Par minuta nakon ponoći. Sms-om. Nije me nazvala. Ne znam da li da budem žalosna zbog tog mobitelnog otuđivanja ili je to danas postalo normalno. A i mnogi koji me se inače na ovaj dan sjete, danas me se nisu sjetili. Ipak, nije bitno jer oni koji su mi zaista dragi nisu zaboravili da je danas 3.prosinac.

Na kraju sam opet žalosna. Dovela sam nekoga u neugodnu situaciju i ostala povrijeđena. Ali onako, teško. Oči su mi kao kapule, ali oporavit ću se ja. Moram. Spadam u one malobrojne koji vjeruju da razgovor rješava sve. Jedan dio sam već obavila a drugi ću, nadam se, sutra. U četiri oka. Jer vjerujem da mogu uspjeti. Jer volim i mislim da je to dobar put za rješenje nekih nesuglasica.

Ponekad poželim biti snažna i uspjeti sakriti neke svoje emocije. Neka svoja raspoloženja. Ali, ne ide. Možda naučim u dvadesetsedmoj...

- 22:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #