L'angolo bordeaux

nedjelja, 30.10.2005.

Kvadrati i kvizovi

Hihi. Smijem se da ne bih plakala. Hihi.

Danas smo moja deblja polovica i ja bili u izviđačkoj akciji u potrazi za stanovima. Teška potraga.
O ne, nije teška zbog krize stanova! Stanova ima, jedino što to nisu stanovi za naše taške-plitke taške.


Stambena štednja uz državne poticaje (koje su, uzgred budi rečeno pasimmater, smanjili), kredit s minimalnom fiksnom kamatom...sve je to divno krasno i bajno...ali uvijek postoji ali!...

A nije da mi sad tražimo Bog zna što. Nešto jednostavno, za početak suživota. Nešto lako pregradivo tako da ako nam se međuljudski odnosi pogoršaju :D on može imati svoja dva kvadrata :D.

Enivej, danas je nedjelja pa se nije puno moglo vidjeti jer, suprotno zakonima, rijetko koje gradilište ima onu tabelu na kojoj trebaju pisati sve informacije, od namjene, investitora, projektanta, inžinjera bla bla bla. Svega dvije zgrade su imale tu tabelu. Ostale ništa.

Marinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

(tako nam se zove ona ministrica što putuje s buldožderima, ne?)

No, nismo se mi obeshrabrili. Fali nam love. Da i? Što sad? Za one 3,66kn neću propast, pa sam se prijavila na Milijunaša. Suprotno svim svojim negativnim osjećajima vezanim uz taj kviz. Ionako teško da će me pozvati. Trebalo bi investirat malo više kuna pa da me netko pozove na snimanje. A tamo bih se sigurno osramotila s nekim odgovorom vezanim uz moje područje, kako to obično biva. Ali, sve za stan! :D

Najšibkejši člen, ilitiga Najslabija karika po jeziku u Deželi, nekako mi se čini podatniji kviz za mene. Ali manje se osvoji. Pogotovo ako je ekipa s kojom se igra trula. A češće je trula negoli zrela. No dobro, vidjet ćemo. Prijavit ću se ja i tamo.

Za kraj, kad sam se već očešala o zapadne nam susjede i s obzirom na to da ove godine ne idemo tamo na skijanje, jedan vic koji ih se direktno tiče:

Gdje se gradi novi automotodrom za Formulu 1? Oko Slovenije!!

Aj bok. Ako me tko traži, ja sam na oglasima!

- 18:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #