L'angolo bordeaux

utorak, 04.10.2005.

Čarape

Već drugi put u tjedan dana dobivam čarape na poklon.


Prve su stigle u nedjelju, od mame i tate. Šarene, na pruge. Specifične po tome što imaju svaki prst posebno, kao rukavice. Još specifičnije po vremenu koje mi je potrebno da ih navučem. Štopala sam: oko tri minute trebaju moji prstići da se uvale. Ako su mi noge ledene (a vjerujte, meni su uvijek), vrijeme se udvostručava. Ali zato kad ih navučem...mmmmm...Pipi Duga Čarapa bi, da me vidi, popizdila od ljubomore.

Druge čarape sam dobila danas. I to opet neobične. Sa skrivenim značenjem. Ovako kaže etiketa: Lady's name sox. Socks with meaning!
Naime, na svakoj čarapici piše moje ime. Doduše, s jednim slovom više, ali što da radim kad mi roditelji nisu plovili međunarodnim vodama kad su birali ime za svoju jedinicu.
Nije baš neki bad, jer ionako se to slovo ni ne čita, pa sam prema tome jednaka svim onim imenjakinjama koje imaju to jedno slovo viška.

Još jedna dobra stvar u svemu tome je da konačno nitko od mojih ukućana neće moći reći da su zabunom iz veša zgrabili moje čarape. Na ovima piše ime! Da ne bi netko mislio da sam baš toliki egotriper da se palim na vlastito ime, s obzirom na to da sam nedavno pisala i o pjesmama koje pjevaju o nama koje se ovako zovemo...dapače. Dugo mi je trebalo da zavolim svoje ime. I da me prestane iritirati ono konstantno ispravljanje kad bi me netko prekrstio jer "nikad nisam čuo/čula za to ime"...

Posebnost je i u tome što sam te čarape dobila od jedne svoje bivše profesorice, danas recimo kolegice, koja je bila na službenom putu u inozemstvu i svima nam donijela čarape s imenom! Kaže da joj nije bilo teško pronaći par za svaku od nas, s obzirom na to da sve imamo "svjetska" imena. Nema Ljubica, Spomenki, Draženki i inih vangranicanepoznatihimena. Možemo, dakle u Evropu. Imamo čarape i svjetska imena.

- 22:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #