L'angolo bordeaux

ponedjeljak, 26.09.2005.

Taktovi

Ne volim kad me netko izbaci iz takta. Nikad to nisam voljela. Kad sam išla u glazbenu školu, uvijek sam oprezno vježbala Bachove invencije i sarabande te Mozartove i Haydnove sonate na klaviru. Uz metronom. Prva, druga, treća, četa...i p-hr-va-ha dru-hu-ga-ha tre-he-ća-ha čeee-taaaa..
Uvijek precizno, svaka nota na svom mjestu i nikako izvan takta. Poslušni su bili moji prstići...Iako sam oktavne etide izbjegavala u dogovoru sa svojom profesoricom. Prsti su mi bili prekratki i nije bilo moguće da lovim oktave s obje ruke a da, ovaj put je glagol povratni, samu sebe ne izbacim iz takta.


Međutim, otkad mi moj pianino u dnevnom boravku služi samo za brisanje prašine s njega, zna mi se dogodit da sam izvan takta. Ali rijetko kad se to desi mojom krivicom. U većini slučajeva mi netko drugi makne metronom iz vidokruga.

E, a danas mi nikako nije bio dan za metronomsku preciznost.
Već sam sama po sebi (razlog: jučerašnjih 600 kilometara u jednom danu) bila prilično nestabilna (ritmički govoreći) zbog premalo sati provedenih u krevetu, ali to nije bilo dosta.
Morao mi je netko još dodatno poremetit već ionako labilan bioritam. Bioprognozu jutros, srećom, nisam čula. Bila bi vjerojatno kao najava apokalipse.

I onda mi još, nakon prvog ispadanja iz takta, onaj glas s druge strane žice ljubazno kaže:

"Postupak je u tijeku. Probajte nazvati za petnaestak dana..."

I kako da onda opet ulovim svoj ritam? Nisam ja tip koji voli prolazit za ono što nije. Meni se, nažalost, uvijek sve vidi na licu.

-Jeste dobro?
-Jesam, hvala.
-Ne bi se reklo.
-...Jebi(te)ga, gospođo.


La-ha-ku-hu no-ho-hoć!

- 22:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #