L'angolo bordeaux

subota, 24.09.2005.

Subota

Što je lijep i sunčan dan, em što mi je danas rodjendan...ja se tako dobro osjećam...

Ne, ne brinite. Niste mi zaboravili čestitat rodjendan. Nije mi danas rodjendan, ali ovi Belanovi stihovi mi nekako (osim dijela s rodjendanom) odgovaraju današnjem danu.

Naspavala sam se, otpedalirala sam svoja 22 subotnja kilometra (ovaj put gledajući Zabranjenu ljubav), obojila sam kosu, ispilingirala tijelo, ručala, pospremila...no, to nije sve od današnjeg dana!

Lijepa mi je ova subota i zato jer sam od nekoga tko mi je jako jako jako bitan čula nešto što ne čujem često. Hvala, ljubi.

I za kraj, jedan vic:

Dodje Mujo kući i naredi Fati: "Fatooo, dobio sam na lotu! De', bona, spakiraj se!"
A Fata pita: "Joj, Mujo...a dal' da se spakujem za more ili planine?"
"Ma nije bitno, samo odjebi odavdje!"


Booooooooooooooook

- 17:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #