L'angolo bordeaux

utorak, 13.09.2005.

Amerikanci i Bosanci na skijama

Još mi se nije dogodilo da uplaćujem prvu ratu zimovanja bosa i s kratkim rukavima. Ali eto, za sve postoji prvi put. Nekako mi se čini da su ove godine agencije malo uranile sa cijelom procedurom, pa sam tako, sasvim slučajno, jučer zašla u jednu od njih i uzela katalog za kojeg sam sumnjala da već postoji. No, bio je tamo.


Ovaj put ne idemo u Sloveniju. Dosta nam je Janeza i hotela u kojima rade samo Bosanci. Nemam ništa protiv njih, ali lagano biiiiiiiip na neke njihove "manire". Naprimjer kad im posljednji dan na kavi u hallu hotela iskrcamo sve one metalne tolare sa divokozama i ostalim zivotinjama na poledjini (što ću s tim kad idem kući??), a oni bezobrazno kažu "Ja ne radim u crkvi". Idioti. Oni ne rade u crkvi a ja bih trebala plahtom od 10 tisuća tolara plaćat kave koje koštaju sve skupa 300...

Moj dragi i ja na skijanje idemo sa dva para skija na krovu i pet (da, pet) štapova u autu. E sad, zašto pet??
Kad je moj Ivica (to mu je nadimak zbog onog nekog Kostelića) prvi put stao na skije, bili smo u Italiji. Već prvog dana na nekoj livada stazi, pokupila ga je (u pravom smislu riječi) jedna Amerikanka koja se strmopizdila s vrha staze ravno ka cilju. Ne, nije vozila spust nego jednostavno nije znala stati. Pa se zaustavila tako što je zagrlila mog dragog i aterirala na snijeg zajedno s njim. Nisam bila ljubomorna već mi je bilo malo neugodno jer joj je on svašta rekao dok je ona prizivala, na USA način, sve svece i glasno zapomagala. Ja sam sve to gledala stotinjak metara niže. Ozljeda nije bilo. Jedino je jedan Ivičin štap bio svinut pod kutem od 90. Bijesni vlasnik je otresao snijeg sa sebe i savinuo štap u drugom smjeru ne bi li onih 90 sad postalo 180 stupnjeva. I uspio je. Štap je ostao u jednom komadu a moj dragi je nastavio plužiti do dna livade.
Sljedećih dana trudili smo se svom silom izbjegavati Amerikance, iako je to bilo gotovo nemoguće s obzirom na to da ih je bilo k'o Rusa...

Kad se Ivica opustio, s livade smo prešli na maaaaalo zahtjevniju stazu. Na sedežnici se više nije ukočeno sjedilo već se pomalo frajerski lamatalo skijama i palilo cigare. Pri jednoj takvoj opuštenoj vožnji, malo se Ivica previše opustio pa je, kod silaska sa žičare, zaboravio da ima dva štapa. Jedan je ostao zaboden u snijegu. Janica je otišla po njega i donijela nešto što više nije sličilo skijaškoj palici. Opet onih 90 stupnjeva. I opet isti onaj štap koji je imao američko krštenje. Ovaj put zahvat savijanja u drugom smjeru nije uspio, tako da je Ivica dobio tri štapa. Jedan veći i dva manja.
Bacili smo se u trošak i kupili nove štapove. U boji koja je Ivici pasala na odijelo i bila dovoljno vidljiva za vrijeme skijanja po magli među hrpom Amerikanaca.
Onaj veći štap iz prethodne garniture i dalje živi i putuje sa nama svake godine na skijanje. Nikad se ne zna da li ćemo opet naletit na kamikaze. Ili Bosance.
Naime, ove dvije godine što smo bili u Sloveniji, shvatili smo da su oni (Bosanci) jednako opasni kao Ameri. Na skijama, naravno. Amel i njegova ekipa postali su strah i trepet, iako su imali manje od 10 godina.

I tako. Dopizdili nam Mojca, Kekec, Polona te Amel i njegovi frendovi u fluorescentnim odijelima. Ove godine idemo na Zapad. Onaj pravi. U nadi da će Amerikanci ostat doma. U Aspenu.

- 14:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #